€ 63,87
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Razer Hammerhead True Wireless (Zwart). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Toon reviews van:
dimy 11 november 2020 Product gekocht

Razer Hammerhead True Wireless (Zwart)

Comfortabel lichte oordopjes met bijzonder goed geluid voor de prijsklasse.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Draagcomfort
  • Lichtgewicht
  • Goede verbinding

Minpunten

• Oplaad/opbergcase voeld goedkoop aan
  • Batterijduur (maar dat is bij alle TWS koptelefoons zo)

asaki 11 oktober 2021 Product gekocht

Razer Hammerhead True Wireless (Wit)

Fijne draadloze oordopjes voor een prima prijs. Ze hebben geen noise cancelling features en zijn ook niet in ear, maar de geluidskwaliteit is dik in orde en de low latency mode maakt echt een verschil tijdens gamen. De batterij gaat voor mijn doeleinden (2 uur reistijd) lang genoeg mee.

Pluspunten

• Mooi design
  • Passen goed
  • Low latency mode
  • Batterij

Minpunten

• Geen noise cancelling
  • Niet in-ear

Retaliator 8 januari 2021 Product gekocht

Razer Hammerhead True Wireless (Zwart)

Oei Razer, dit is niet best. Dit leken me leuke wireless in-ears om mee te gamen. Weer eens wat anders (mijn Sony Gold heeft de geest gegeven). Ik had aardige reviews gelezen, maar had niet al te hoge verwachtingen van Razer. Bleek juist, DOA en slecht geluid.

Pluspunten

• Niet duur +/- 100 euro
  • Goede pasvorm
  • Materiaal keuze (in-ears en case voelen fijn aan)
  • Zien er goed uit
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Geluid blikkerig en dof
  • DOA (linker in-ear komt defect uit de doos)
  • Rechter in-ear werkt naar behoren, maar een slecht geluid (o ja, dat had ik al genoemd... zo slecht is het dus!)

Yersios1812Newbie 18 maart 2020 Product gekocht

Razer Hammerhead True Wireless (Zwart)

Goed geluid, maar voor de prijs had het product overal echt beter gemogen Geretourneerd.

Pluspunten

• Prima geluid
  • Goeie connectie
  • Ligtgewicht

Minpunten

• Case is waardeloos, 1 x vallen met deksel open en hij is afgebroken, voelt goedkoop
  • Oortjes zelf zaten niet lekker, kreeg drukplekken
  • Meegeleverd veiligheidsbandje veel te klein, grotere kans om te laten vallen zonder

KeesiexNewbie 3 januari 2020 Product gekocht

Razer Hammerhead True Wireless (Zwart)

Fijne draadloze oortjes die prima geluid leveren. Gebruik ze vooral voor het spelen van games(op de telefoon) en voor het luisteren van muziek. Een nadeel is dat je niet weet wanneer je in gaming modus zit. Je kan de handeling uitvoeren maar je krijgt geen bevestiging dat het is gelukt.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Maken snel verbinding met je telefoon
  • Mooi uiterlijk (wat mij betreft).
  • Goed genoeg bereik
  • Ondersteuning/tutorials met de Razer Hammerhead app.
  • Zitten goed in het oor. Ook tijdens sport ( ik heb relatief grote oren en ze zitten goed bij mij).
  • Batterij duur is bij mij misschien nog wel wat langer dan aangegeven.

Minpunten

• Kwaliteit oplaadcase had beter gekund (vooral het dekseltje voelt zeer instabiel aan)
  • Erg korte oplaadkabel. Ook geen meegeleverde stekker. Dit zie je echter vaker.
  • Op het eerste gezicht wazige besturing
  • Geen bevestiging of gaming modus aan staat wanneer je die aan zet. Nog niet kunnen testen of de gaming modus goed is, omdat ik niet weet wanneer deze aan staat...
  • Er wordt een armbandje meegeleverd die je aan de oplaadcase kan bevestigen. Ik heb helemaal geen brede handen, maar krijg het bandje niet over mijn hand heen, Het bandje is helaas niet verstelbaar.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Razer Hammerhead True Wireless (Zwart)?