Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
rolframaker 7 mei 2015

Shure SE535 (Brons)

Deze IEM's beschikken over geweldige hoge en midden tonen met detail dat ik met geen andere oordopjes heb gehoord. De bass is zonder dat hem versterkt niet erg hard, maar wel erg diep en vol. Behoorlijke prijs voor oordopjes, maar zodra ik ze inhad was ik overtuigd.

Pluspunten

• Geweldig geluid
  • Vervangbare kabel
  • Gaat over het algemeen jaren mee
  • Je hoort elk detail van je muziek
  • Goede geluidsisolatie
  • Zitten goed vast in je oor en steken niet uit

Minpunten

• Goedkope accessoires
  • Kan irriteren na lang gebruik
  • Prijzig
  • Gebruik bij hardlopen en fietsen kan gevaarlijk zijn omdat je weinig hoort

4ppl3 30 juli 2014

Shure SE535 (Transparant)

Voor mij waren de volgende earphones alternatieven voor deze Shure SE535: Westone 4 (mindere goede bouwkwaliteit vind ik. Slechter leverbaar) Sennheiser IE80 (Zitten veel minder lekker imo, klonken niet beter) Uiteindelijk zeer blij met deze Shures.

Pluspunten

• Middentonen zijn geweldig. Vocals klinken superieur.
  • Ze zitten echt heerlijk (foam tips).
  • Fantastisch geluid
  • Zeer goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Prijzig maar zeker het geld waard
  • Ben je echter opzoek naar headphones met zeer goed _voelbare_ bass, laat deze dan staan. De SE846 heeft wel zeer indrukwekkende bass én goede middentonen. Maarja, wel 2x zo duur.
  • Zie korte toelichting

Docschnitzel 9 december 2012

Shure SE535 (Transparant)

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • niet meer zo duur ( toen ik ze kocht waren ze pas uit, aan een 500 euro)
  • kevlar kabel
  • makkelijk verkrijgbare vervangkabels etc.

Minpunten

• aanvankelijk duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Shure SE535 +UNI-EFS (Rood)?