Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
masterzzs1984 19 augustus 2020 Product gekocht

Bang & Olufsen Beoplay H9 (3rd Gen) (Zwart)

Erg goede koptelefoon, zowel qua geluidskwaliteit als bouwkwaliteit. Touchcontrol kan beter

Pluspunten

• sublieme audiokwaliteit
  • premium uitstraling en goede materialen

Minpunten

• touchcontrol

syltheboy 21 januari 2021 Product gekocht

Bang & Olufsen Beoplay H9 (3rd Gen) (Zwart)

Sinds 3 maanden ben ik in het bezit van deze prachtige koptelefoon. Ik ben er nog steeds erg blij mee en ik heb hem nog niet hoeven opladen. Ik gebruik hem echter niet zo intensief. De geluidskwaliteit is erg goed, evenals de bouwkwaliteit. Verder vind ik het design prachtig!

Pluspunten

• Prima geluidskwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Prachtig design
  • Prima ANC
  • Transparante modus
  • Instellingen via de B&O-app
  • Comfortabel

Minpunten

• Geen hardcase meegeleverd (slechts een stoffen opbergzakje)
  • Aanschafprijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Bang & Olufsen Beoplay H9 (3rd Gen) (Zwart)?