Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
TNG128MB 10 november 2020 Product gekocht

ASUS USB-BT500

Gekocht als vervanging voor een oude BT 2.0 stick en werkt prima, maar wist niet dat het nog steeds maar 2Mbps was en dus blijf ik bekabeld gebruiken.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Klein
  • Plug & Play

Minpunten

• Bluetooth blijft een trage transfer

Foxy66 13 augustus 2020 Product gekocht

ASUS USB-BT500

Eerst een goedkope gekocht,omdat de ASUS helaas niet leverbaar was. Die goedkope had ik veel problemen mee. Dus blij met de ASUS USB-BT500

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Lekker klein
  • Autoamtisch geinstaleerd in Win10

Minpunten

• Missing led

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS USB-BT500?