Specificaties Android, iOS compatibel en 29g - Bekijk alle specificaties

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
ROAGNewbie 17 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Dagelijkse metgezel voor een gezonder leven. Je ziet meteen de effecten van je prestaties en wordt aangespoort om actiever te zijn.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • laad snel op
  • interessante analyses

Minpunten

• batterij gaat geen week mee

heliada 27 mei 2020 Product gekocht

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zilver (Beige)

Het is geen echte smartwatch maar als een sportwatch is hij perfect en hij ziet er mooi uit. Alles lijkt nauwkeurig tot je in de auto stapt - als het horloge horizontaal zit registreert hij de beweging als trappen. De gps werkt goed en de app laat voldoende details zien.

Pluspunten

• Mooi
  • Nauwkeurig
  • Veel sensoren
  • Overzichtelijke app

Minpunten

• Trappen geklommen tijdens rijden...

Kris10eNewbie 16 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Leuke, elegante(re) sportwatch met tal van functies. Makkelijk in gebruik en in combinatie met de bijhorende app krijg je uitgebreide analyses van je sportprestaties maar ook van je slaap, stressniveau e.d.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • uitgebreide sportgegevens
  • eleganter design

Minpunten

• minder functies dan herenmodel (46 mm)
  • beperkt aanbod sobere, vrouwelijke wijzerplaatdesigns

EdithVdBNewbie 29 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Het is niet alleen een mooi uitziend sporthorloge, het is heel makkelijk in gebruik. Er zit geen goed instructieboekje bij. Batterijduur is voor mij goed. De metingen kloppen ook volgens mij. Ik krijg nog niet te zien wanneer ik berichten heb, als ik gebeld wordt komt het er wel op.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Licht aan de pols
  • Correcte metingen

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd

nancyke73Newbie 25 januari 2020 Product geleend

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

mooi en aangenaam horloge, goede registratie van de gegevens en spoort an om bewust meer te sporten

Pluspunten

• mooi design
  • aangenaam om te dragen
  • goede levensduur batterij
  • nauwkeurige metingen
  • gegevens makkelijk af te lezen via app

Minpunten

• mis de handleiding in het doosje

Sofie82Newbie 21 januari 2020 Product gekregen

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

sportief maar ook elegant. soepel rond je pols,. De batterij gaat lang mee. Slaapfunctie werkt goed evenals hartslagmeting. Er zit ook de stressbepaling in. De sportfuncties werken optimaal, het enige minpuntje is dat je hem niet kan verbinden met Strava, jammer voor de sporters onder ons.

Pluspunten

• Lange Batterijduur
  • Design
  • Goede Kwaliteit
  • Veelzijdig

Minpunten

• Geen Spotify
  • Geen strava

Mie333Newbie 21 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Deze horloge zit vlot, smal en elegant aan de pols, training overzicht top, zeer accurate gps. Slaapanalyse en tips zijn toepasbaar en haalbaar. Calorieverbruik enkel beperkt tot activiteit, dus geen rustcalorie verbruik/totaal per dag, geen calorie tips. Prijzig.

Pluspunten

• Elegant, mooi
  • Dun, zit niet in de weg
  • Accuraat
  • Handig in gebruik
  • Slaapanalyse

Minpunten

• Geen alg calorieverbruik
  • Prijzig

leiladsNewbie 16 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Mooi design, elegant en soepel tegelijk. Mooie beeldschermkwaliteit en een wijzerplaat die je naar eigen wens ook kan aanpassen. Het is het ideale horloge voor sporten als zwemmen/lopen/joggen/wandelen. Ook handig zijn de meldingen van app's synchroniseerbaar met je gsm-toestel. Tekst wordt tevens weergegeven. Diverse trainingsprogramma's, details over slaap enz.

Pluspunten

• design
  • functies
  • meldingen app's

Minpunten

• terugkeren in het menu
  • beperkte wijzerplaten te kiezen

tinavb1985Newbie 14 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Ongeloofelijk welke gegevens je van je training kan aflezen.ik perfect mijn work-out analyseren en mijn hersteltijd inschatten. Ook kan hij mijn slaapritme analyseren en geeft tips om dit te verbeteren. Ook een extra handige functie is vind mijn telefoon, dan bespaar ik veel tijd om deze te zoeken.

Pluspunten

• mooi disign
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• plastic bandje

SofiegNewbie 10 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Mooi design handig in gebruik lange batterijduur. Nog enkele bugs in het toestel maar daar word aan gewerkt!

Pluspunten

• Lange batterijduur
  • Eenvoudig
  • Mooi design

Minpunten

• Oproepfunctie
  • Slaap registratie

GwenlinseyNewbie 2 januari 2020

Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)

Pluspunt: batterijduur Pluspunt:gebruiksvriendelijk Dit is mijn eerste smartwatch en ik vind hem geweldig! De koppeling met iOS lukt goed en de mogelijkheden zijn voor mij persoonlijk ruim voldoende.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Batterijduur
  • Compatibel

Minpunten

• Geen minpunt

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Huawei Watch GT 2 (42mm) Zwart (Zwart)?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite