Specificaties 70" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Betaalbare 65"-televisies - Veel tv voor weinig

Hopelijk kunnen we deze zomer genieten van honderden uren live-tv. Om ons voor te bereiden zijn we de Pricewatch ingedoken op zoek naar 65"-tv's voor een zo laag mogelijke prijs.

231 4 mrt '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Osiummaster 27 september 2020 Product gekocht

Philips 70PUS6504 Zwart

Supergrote televisie met mooie scherpe beeldkwaliteit en een nog scherpere prijs. Had hem voor 650gekocht met korting bij PlatteTV inc verzending. Je moet wel even de picture mode veranderen naar "monitor"

Pluspunten

• Heeft een "monitor" picture mode welk alle rotzooi effecten weghaalt en input lag enorm verbeterd.
  • Beeldkwaliteit is super in monitor modus
  • Echt gigantisch. Voelt super futuristisch aan.

Minpunten

• Default setting heeft een wazig beeld met achterlijk veel saturation etc
  • Default modus heeft gigantisch veel input delay
  • Je hebt echt 2 mensen nodig om hem te installeren. Beeld breekt bijna in tweeen als je slechts een kant optilt om hem te kantelen.

karamanstarNewbie 11 maart 2020 Product gekocht

Philips 70PUS6504 Zwart

Dit is een prima tv voor een goed prijs

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Goed beed
  • Groot scherm
  • Apps werken goed

Minpunten

• Geen 5ghz wifi
  • Geen Apple TV app
  • Geen ambilight

HarryptNewbie 8 maart 2020 Product gekocht

Philips 70PUS6504 Zwart

Gekocht en geroutineerd. Onmogelijk om hiermee een mooi scherp en beetje natuurlijk beeld te krijgen. Althans niet naar mijn wensen.

Pluspunten

• Groot
  • Voordelig

Minpunten

• Onscherp beeld
  • Trage smartfunctie
  • Slecht bij snelle actie

gabevanhelsingNewbie 9 februari 2020 Product gekocht

Philips 70PUS6504 Zwart

Ik heb de Philips 70PUS6504 gekocht. De kwaliteit is hoog. Ik houd van de beeld kwaliteit. Het heeft HDR. Ik heb heel veel filmen een filmtje in HDR bekijkt.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • fantastisch beeld
  • HDR

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips 70PUS6504 Zwart?