Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 32GB opslag) Grijs

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Genosha 13 augustus 2018 Product gekocht

Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 16GB opslag) Grijs

Ik heb eigenlijk nog nooit eerder een tablet in bezit gehad. Wel eens gespeeld met de iPad of Galaxy Tab van een familielid of kennis. Aangeschaft omdat ik geen laptop wilde aanschaffen om op het vakantieadres wat minder smartphone vriendelijke dingen te doen.

Pluspunten

• Zeer solide bouw
  • Goed duidelijk scherm
  • Erg compleet voor zijn prijs

Minpunten

• Opladen duurt langer dan gewenst
  • Speaker aan de onderkant
  • Interne geheugen toch net te beperkt
  • Verschillende versies, waardoor niet alle modellen op Android 8 kunnen draaien

LucW2 28 november 2018 Product gekocht

Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 16GB opslag) Grijs

Hoeveel 10 inch tablet gehalte krijg ik voor mijn geld, waar ik hem voor wil gebruiken.

Pluspunten

• 16 Gb interne opslag
  • 128 Gb SD opslag
  • 5 Ghz Wifi
  • Lange accu duur
  • prijs (€129)

Minpunten

• geen gevonden voor de prijs

BillyTheMailer 3 december 2019 Product gekocht

Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 16GB opslag) Grijs

Nu een jaar in gebruik en nog steeds meer dan tevreden over dit apparaat. 99 euries bij bol.com november 2018

Pluspunten

• keurige afwerking
  • duidelijk helder scherm
  • voldoende snel
  • lange accuduur

Minpunten

• verouderde android uitvoering 7.0
  • scherm gauw vies met vette vingers
  • daarom screen protector nodig

louzy82 15 maart 2019 Product gekocht

Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 16GB opslag) Grijs

Top tablet, vooral voor deze prijs. Ik heb hem gekocht voor mijn zoontje en die kan alle spellen spelen en filmpjes kijken die hij wil zonder haperingen. Voelt degelijk aan.

• Voelt degelijk aan
  • Voldoet aan alle basis verwachtingen van een tablet

Minpunten

• (nog) geen

aul0 30 december 2018 Product gekocht

prima tablet

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• mono geluid

33999 7 augustus 2018 Product gekocht

Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 16GB opslag) Grijs

Gekocht tijdens pricedrop bij bol voor 103 euro, voor dat geld een leuke tablet. IPS scherm is oke maar tekst niet scherp vanwege lage resolutie. UI en Apps merkbare vertraging, waarschijnlijk door de Huawei schil. Ligt goed in de hand vanwege rondingen, alu afwerking doet denken aan eerdere generaties iPad.

Pluspunten

• 2GB ram
  • Afwerking/Uiterlijk

Minpunten

• Trage beleving
  • Resolutie niet optimaal
  • Accu niet optimaal

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Huawei MediaPad T3 10 WiFi (2GB ram, 32GB opslag) Grijs?