Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
GameOnAnNewbie 13 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Een compleet product met een goede bouwkwaliteit en hoge geluidskwaliteit.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Goed geluid
  • Gevlochten kabel
  • Mic kan los

Minpunten

• Geen opbergtas

Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 4

wilpeters13Newbie 24 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

De koptelefoon zit erg comfortabel en is ook geschikt voor mensen met een iets groter hoofd. Het geluid is prima voor de prijs: het is erg helder en er zit niet teveel bas in. Ook ziet de koptelefoon er in het echt beter uit dan op de plaatjes online.

Pluspunten

• verpakking

Minpunten

• nog niks

Willem1999-5Newbie 24 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Oogt en voelt stevig aan. Prima gewicht. De audiokwaliteit is zeer goed en de bass stoort niet. Ook geschikt om muziek te luisteren. De microfoon werkt naar behoren ik was prima te verstaan door vrienden. Prijs-kwaliteit is dit een TOP headset. Jammer dat de audiokabel niet los te koppelen is.

Pluspunten

• microfoon

Minpunten

• audiokabel zit vast.

JohanNL 19 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Een mooie en degelijke headset met goed geluid welke erg voordelig te koop was. Microfoon is alleen wat minder en de kabel is niet eenvoudig te vervangen, wat toch wel jammer is en de duurzaamheid verkleint en de levensduur aanzienlijk kan verkorten.

Pluspunten

• Prijs ( destijds €39 )
  • Prima geluid
  • Degelijke kwaliteit van de behuizing
  • Ziet er best mooi en speciaal uit

Minpunten

• Geluidskwaliteit van de microfoon
  • Kabel niet vervangbaar
  • Op dit moment kost deze headset bijna €90, voor dat geld zijn er betere alternatieven

peter355Newbie 12 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

headset is van goede bouwkwaliteit. ook de microfoon doet het prima. de kabel is stevig, denk niet dat hier snel een kabelbreuk in ontstaat. de vormgeving is niet top, maar hij doet wat hij moet doen. is dus wel het geld waard.

Pluspunten

• kwaliteit

Minpunten

• vormgeving

Jochem2500 10 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Deze headset heb ik nu een maand in gebruik, en bevalt mij goed. Hij presteert naar de prijs, dus goede prijs-kwaliteit verhouding. verpakking is erg solide, dit is een dikke plus. Ook zit er momenteel een cashbackactie op, dus dan is hij goedkoop te gebruiken.

Pluspunten

• verpakking
  • cashback

Minpunten

• nog niks

itsme9x 3 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Prima koptelefoon, stevig en mooi geluid. Microfoon is afneembaar en goed op positie te buigen. Tevens netjes dat een Y-kabel meegeleverd wordt. Minput is naar mijn mening dat de 3,5mm kabel niet vervangbaar is, dit omdat dit vaak een zwak onderdeel is en bij kapotgaan de gehele headset kapot is.

Pluspunten

• Geluid
  • Y-kabel meegeleverd
  • Afneembare microfoon

Minpunten

• Geen vervangbare 3,5mm kabel

2_05 2 januari 2021 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Hiervoor altijd een basic headset gehad. Ik heb een vrij groot hoofd. De hoofdband bij deze Asus headset is ruimer dan gebruikelijk en past daardoor goed. De Asus headset heeft een mooi vol geluid. De knoppen vind ik goed bedienbaar.Enige minpunt is dat je niet ziet of de microfoon aanstaat.

Pluspunten

• Vol geluid
  • Afneembare microfoon
  • Ruime hoofdband
  • Comfortabel

Minpunten

• Geen microfoon led

jw15Newbie 31 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

De headset voelt erg stevig aan, dat is te zien aan het gewicht van de headset. Het leer voelt erg zacht aan, daardoor zit de headset erg lekker. De kabel is lang genoeg. In de doos zit er een extra oorkussens bij. Volume is bedienbaar vanaf de headset.

Pluspunten

• Leer
  • Geluidskwaliteit
  • Bouwkwaliteit
  • Kabellengte
  • Afneembare microfoon
  • Bedieningselementen

Minpunten

• Bedraad

Schweino 30 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Headset ziet er goed uit en zit ook erg fijn. De oorkussens zijn prettig zacht en sluiten goed af. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed te noemen (gekocht voor 39 euro bij Amazon)

Pluspunten

• Zit erg comfortabel
  • Voelt kwalitatief goed aan
  • Goed geprijsd

Minpunten

• Nog geen kunnen ontdekken

badrryNewbie 29 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

+ Goede koptelefoon. Niet te strak en niet te los. Geluid is helder en je kan de tegenstanders goed horen aankomen. Ziet er goed uit. Prijs kwaliteit is in verhouding. - Microfoon kan wat beter.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• Microfoon

BaswijchenNewbie 28 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

In deze prijsklasse een zeer goed product. hogere kwaliteit dan sommige duurdere merken.

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Extra oorkussens
  • Goed geluid
  • Goede bouw kwaliteit

Minpunten

• Bedraad

Gold Kris 28 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Zeer goede headset met een goed geluid. Met een Supreme FX chip op je moederboard kan je de headset helemaal zelf afstellen met Sonic Studio. De microfoon neemt het geluid goed op. De headset is stevig gebouwd en je kan kiezen tussen twee soorten ´ear cups´ (stof en kunstleer).

Pluspunten

• Goed geluid
  • Solide bouwkwaliteit
  • Microfoon kan worden afgekoppeld
  • Extra kabel bijgevoegd t.b.v. aparte microfoon/ headset aansluiting op computer
  • Twee paar ´ear cups´ bijgevoegd
  • Kan worden aangesloten op mobiele telefoon

Minpunten

• ´Mute switch´ voelt goedkoop aan
  • ´Ear cups´ zijn lastig te installeren
  • Geen microfoon led

Raek 28 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Koptelefoon zit goed in elkaar, voelt stevig aan. Het geluid is ook prima op orde, geen modderig laag, maar strakke klanken. De afneembare mic vind ik prettig, evenals de braided kabel. Helaas is de kabel niet vervangbaar. Standaard zitten er 'leren' oorschelpen op, er wordt een stoffen variant meegeleverd.

Pluspunten

• Robuust
  • Vormgeving
  • Geluidskwaliteit
  • Afneembare microfoon
  • Meegeleverde extra kussens
  • Braided kabel

Minpunten

• Kabellengte, afhankelijk van waar je 'm aansluit
  • Kabel niet vervangbaar

Royeboi 25 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Gekocht bij een goede aanbieding waardoor ik overstag ben gegaan als backup headset. Prima kwaliteit voor deze prijs (€39). Headset voelt solide aan, kraakt niet zoals bij mijn Logitech wel het geval is. Daarnaast is de audio-kwaliteit meer dan prima te noemen. Microfoon ook dik in orde. Aanrader!

Pluspunten

• stevig gebouwd
  • goede kwaliteit audio en microfoon

Minpunten

• geen (niet draadloos, maar goed voor deze prijs)

TijaniBNewbie 24 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Pluspunten

• Comfortabel
  • Geluid

Minpunten

• Kabel kan niet vervangen worden

timvandorpNewbie 24 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Prima headset vergeleken met mijn Cloud 2 Hyper x die wat te groot was voor mijn hoofd...deze zit een stuk beter. Ziet er ook beter uit. Goede value, ik speel mgs 5 ermee wat erg goed klinkt. Sterk aangeraden, de game zowel als deze headset.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit, mic ook goed
  • Comfort
  • Design

Minpunten

• geen

KapteinJonz 23 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Comfortabele koptelefoon met goede prijs/kwaliteitverhouding. Het geheel voelt door de gebruikte materialen degelijk aan. Ook het tweede paar oorkussens (één stoffen paar en één neplederen paar) is welkom. De geluidskwaliteit en de kwaliteit van de microfoon zijn binnen het prijs-segment (€ 50-100) uitstekend.

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Goede kwaliteit geluid en microfoon
  • Comfortabel

Minpunten

• 3.5mm kabel niet vervangbaar/afneembaar

B.S.Newbie 23 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Pluspunten

• Kwalitatitef materiaal
  • Audio
  • Microfoon
  • Afneembaar microfoon
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• Audio kabel is niet los te koppelen

detulp050 23 december 2020 Product gekocht

ASUS ROG Delta Core

Deze koptelefoon kon ik voor een aardige prijs kopen en ik twijfelde geen moment. Ik vind de vormgeving namelijk erg mooi (de driehoekige vorm) en het feit dat je de microfoon af kunt koppelen echt top. Het geluid dat hieruit komt is 'vol' en bas is sterk, maar niet overheersend.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Prettig geluid, geen dreunende bas
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Het snoer krult op

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS ROG Delta Core?