Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 40g - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
Toon reviews van:
2 reviews - Pagina 1 van 1
Vercamer_d 1 maart 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)

Door de hele heisa die we met dit product meegemaakt hebben kan ik niet anders dan besluiten dat het een slecht product is. Het werkt niet naar behoren en de service van Garmin is waardeloos. Om maar niet te zeggen onbestaand. Lees meer in mijn uitgebreide omschrijving.

Pluspunten

• uitzicht

Minpunten

• Batterij
  • Ondersteuning

edterbak 10 januari 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zilver (Grijs)

Ik vind het een zeer goed sporthorloge. Het formaat van de VivoActive4S is prima, ook voor een man. De batterij, GPS en hartslagsensor zijn dik in order. Het scherm is zeer duidelijk afleesbaar, ook in fel zonlicht. 500 spotify nummer op het toestel, dus ik heb geen telefoon meer mee.

Pluspunten

• Zeer goed scherm
  • GPS nauwkeurig en snel
  • Hartslag prima (denk ik)
  • Offline muziek mee
  • Batterij levensduur
  • 4S model is niet te groot

Minpunten

• Polsbandje houd niet over
  • Garmin-Pay werkt niet met alle nederlandse banken (Zoals ING niet). Daar kan Garmin niet zo veel aan doen.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)?