€ 199,-
Specificaties Android, iOS compatibel en 40g - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
edterbak 10 januari 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zilver (Grijs, Zilver)

Ik vind het een zeer goed sporthorloge. Het formaat van de VivoActive4S is prima, ook voor een man. De batterij, GPS en hartslagsensor zijn dik in order. Het scherm is zeer duidelijk afleesbaar, ook in fel zonlicht. 500 spotify nummer op het toestel, dus ik heb geen telefoon meer mee.

Pluspunten

• Zeer goed scherm
  • GPS nauwkeurig en snel
  • Hartslag prima (denk ik)
  • Offline muziek mee
  • Batterij levensduur
  • 4S model is niet te groot

Minpunten

• Polsbandje houd niet over
  • Garmin-Pay werkt niet met alle nederlandse banken (Zoals ING niet). Daar kan Garmin niet zo veel aan doen.

.Johnny 12 mei 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zilver (Grijs, Zilver)

Fijn horloge in gebruik. Weegt weinig, batterij is eigenlijk wel prima (dag of 5, minder nu ik elke dag wel een sport beoefen), en laadt snel op. Pols HRM is niet al te best. Werkt OK met hardlopen, maar verder lijkt het vaak niet te kloppen. Advies: gebruik een accessoire

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk in te stellen
  • Licht (gewicht)
  • Uiterlijk (ziet er goed uit)
  • Prima accuduur

Minpunten

• HRM vaak slecht
  • Polsbandje irriteert na lang gebruik
  • Stres- en slaapmetingen zijn slechte gemick
  • Workouts synchroniseren werkt niet goed
  • bouw kwaliteit: binnen 3/4 jaar lek

Desihu 12 juli 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zilver (Grijs, Zilver)

Na een zorgvuldige zoektocht overgestapt van Vivosport naar VA4s. Veel mogelijkheden. Met name body battery, hardloop coach en personaliseer-mogelijkheden scherm zijn fijn. Scherm is helaas wat flets, maar prima af te lezen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • body battery
  • hardloop coach
  • muziek
  • garmin pay

Minpunten

• scherm is wat flets

Vercamer_d 1 maart 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)

Door de hele heisa die we met dit product meegemaakt hebben kan ik niet anders dan besluiten dat het een slecht product is. Het werkt niet naar behoren en de service van Garmin is waardeloos. Om maar niet te zeggen onbestaand. Lees meer in mijn uitgebreide omschrijving.

Pluspunten

• uitzicht

Minpunten

• Batterij
  • Ondersteuning

aalt67 1 mei 2022 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)

Gekozen voor dit model omdat het veel mogelijkheden biedt. Belangrijk pluspunt vond ik dat het horloge ook zonder telefoon veel informatie en mogelijkheden biedt over je gezondheid. Het horloge heeft met gestimuleerd meer te wandelen, vaker de trap te nemen. Soms ook rust genomem omdat mijn "body-batterij" laag was.

Pluspunten

• Ziet er uit al normaal horloge
  • Relevante gezondheid data
  • Scherm indeling is aan te passen
  • Veel info op telefoon zelf te zien
  • Ongeval detectie

Minpunten

• Opladen vraag om speciaal kabeltje

marmic11 31 maart 2022 Product gekregen

Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)

Dit product doet er lang over om een GPS signaal te vinden. Mijn smartphone en een ander Garmin toestel vinden het binnen enkele seconden op exact dezelfde plek, de vivoactive4S doet er minuten over. Het horloge om die reden geruild, het nieuwe toestel heeft het probleem. Een vriend ervaart hetzelfde

Pluspunten

• Werkt goed als betaalmiddel met ABN/AMRO

Minpunten

• Baterij relatief snel leeg
  • Het vinden van een GPS signaal duurt veel te lang

Durkatron 24 juni 2020 Product gekocht

Garmin vívoactive 4s Zilver (Grijs, Zilver)

Beetje een tegenvaller. Hij telt geen stappen als ik een winkelwagentje of een kinderwagen duw. Dat deed mijn oude Fitbit wel. Verder registreert hij fietstochtjes niet automatisch. Dat is jammer want ik fiets iedere dag naar werk. Als ik deze dingen eerder had geweten had ik dit horloge niet gekocht.

Pluspunten

• Design
  • De app
  • Registratie bij sport

Minpunten

• Stappenteller functioneert niet goed
  • Fietsen niet automatisch geregistreerd
  • Prijs kwaliteit is onvoldoende

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Garmin vívoactive 4s Zwart (Zwart)?