Specificaties 8GB GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
WK1989R 9 december 2019 Product gekocht

MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X

Gekocht vanwege een upgrade van een Gigabyte 1060 om games eindelijk op 1440p te kunnen spelen, hij haalt zonder moeite 144 frames en blijft ook nog eens lekker stil under load. Kaart is ook zeer mooi om naar te kijken en word ook nog eens geleverd met een support bracket.

Pluspunten

• Goed performance
  • 60 graden under load
  • Stil
  • Idle fan stop
  • Design

Minpunten

• Prijs mag iets beter

Drivers en compatibiliteit Score: 5

RickHendrikse 29 december 2019 Product gekocht

MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X

Twijfelde tussen RTX 2080s of RTX 2070s maar ben voor de 2070s gegaan. Draait geweldig in combinatie met Tomahawk Max + Ryzen 3700X en Oculus Rift. Project Cars 2 draait op een 4k scherm op hoogste resolutie, alles op ultra op een steady (gelocked) 60 fps, VR ervaring is mindblowing.

Pluspunten

• Snelheid
  • RGB verlichting
  • Support bracket incl.

Minpunten

• RGB zit onderop, dus je ziet het niet zo goed

luuktap 25 december 2019 Product gekocht

MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X

Mooie en krachtige kaart maar hij is aan de dure kant. Gekocht als upgrade voor mijn GTX 970. Hij trekt VR games op de HTC Vive Pro met gemak. Wat mij wel opviel was dat er niets te vinden is over de support bracket in de documentatie.

Pluspunten

• Performance
  • Stil
  • Design en backplate
  • RGB
  • Bouwkwaliteit
  • Koeling

• MSI software
  • Gewicht

ErwinskipNewbie 9 december 2019 Product gekocht

MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X

Deze kaart gekocht omdat de amd5700xt me erg tegenvielen ik deze helaas heb moeten terugsturen. Goede kaart erg stil en goede performance. De msi afterburn software is ook erg makkelijk in gebruik. Raad deze kaart zeker aan.

Pluspunten

• Geluid bij high load
  • Software msi
  • Design

Minpunten

• Nog niks gevonden

pl0p 7 november 2019 Product gekocht

MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X

Kaart gekocht om 4K aan te sturen. Goed getest bij Hardware.info. G-Sync Compatible ondersteuning i.c.m. de LG OLEDC9 is aangekondigd. Kan al mijn games op HIGH settings met 60fps weergeven. Is werkelijk fluisterstil, zelfs onder load. Heeft ook mooie LED verlichting. Kortom heel tevreden met deze aankoop.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Snel genoeg voor 4K
  • G-Sync Compatible i.c.m. LG OLED C9

Minpunten

• Prijzig vergeleken met een RX5700X

SandeR2 6 oktober 2019 Product gekocht

MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X

Een vrij zware kaart, komt daarom met een Support Bracket. In eerste instantie wist ik niet waar dit voor was, mijn vorige kaart was een GTX 970, maar heb hem toch gebruikt. Het is een hele verbetering, speelt alles netjes op Ultra zonder problemen.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding
  • Kun je goed aantal jaar mee vooruit

Minpunten

• Support Bracket erg aanwezig
  • GPU neemt 3 slots in beslag
  • Support Bracket neemt nog een 3 slots in beslag

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X?