1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
bartjaap 6 april 2020 Product gekocht

Canon Pixma TS3351 Wit

Prima printer voor thuis. Minpunt is wel de Wifi verbinding, ik maak gebruik van een MESH netwerk en de printer blijft naar het AP van de begane grond verbinding maken. Ik heb dus een extra SSID aan moeten maken zodat de printer alleen naar het AP op zolder kan verbinden.

Pluspunten

• Formaat
  • Print kwaliteit
  • Automatisch toegevoegd in Windows d.m.v. WSD

Minpunten

• Wifi
  • Voelt goedkoop aan.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon Pixma TS3350 Zwart?