Specificaties Tower • 4 interne bays - Bekijk alle specificaties

Toon reviews van:
11 reviews - Pagina 1 van 1
srekaewt 18 februari 2020 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Wit

De kast in de basis is prima en in het wit vind ik hem erg mooi vormgegeven. Ik liep echter tegen een paar obstakels aan tijdens het realiseren van mijn build in deze kast. Heb dit kenbaar gemaakt naar de fabrikant - maar die geeft vooralsnog niet thuis.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Prima airflow

Minpunten

• Schroeven en documentatie ontbraken
  • Documentatie online te summier en onduidelijk
  • Geen centrale fan hub - resulteert in een onoverzichtelijke kabelbrij en geen idee waar je wat op moet aansluiten.

Default-tweaker 13 augustus 2019 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Zwart

Het is een fijn en strak gedesignde case en voor het prijs punt is het zeker een aanrader. Doormiddel van het meshfront panel is de airflow ook zeker niet verkeert, maar let wel op welke fans je aan de voorkant plaats inverband met geluid.

Pluspunten

• Mesh front panel
  • Twee mee geleverde fans
  • Kabelbeheer is er goed in verwerkt
  • Front panel makkelijk te verwijderen en op te plaatsen
  • Combinatie van een lange videokaart en een radiator aan de voorkant is ook makelijk mogelijk
  • Het ziet er strak uit

Minpunten

• Schroeven zijn te strak aangedraaid
  • Gebruikershandleiding is nogal kort en het mist uitleg

MennoAltenburg 30 juni 2020 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Zwart

De kast aangeschaft naar aanleiding van reviews online over geweldige airflow voor de prijs. Zeer tevreden over de kast aangezien ik van een budget bak sharkoon kom.

Pluspunten

• Airflow
  • Design
  • Fan controller voor 4 fans
  • Tempered glass sidepanel

Minpunten

• Thumbscrews zijn niet echt thumbscrews te noemen, kunnen op mijn kast enkel met een schroevendraaier verwijderd worden.
  • Schroeven in het glazen zijpaneel, een klik systeem of een open zwaaiend systeem had gunstiger geweest.
  • Geen filters

nyan3r 30 augustus 2020 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart

Tot nu toe ben ik erg tevreden met de case, de airflow is top en zorgt voor goeie thermals. Wel mios ik twee dingen, de p400a heeft geen uitneembare psu cover. Ook mist de case een fan controller. Gelukkig had ik deze nog rond slingeren.

Pluspunten

• Goede airflow
  • 3 rgb 120mm fans

Minpunten

• geen psu houder cover ding
  • geen fan controller

DutchFPSGamer 31 augustus 2020 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Zwart

Top kast! Voor €70 is dit een mooie kast met PSU shroud, glasplaat en mesh voorkant. Veel ruimte voorin voor radiator en SSD kunnen mooi achterin met kliksysteem. Voor dit geld echt een mooie ruime kast en mogelijkheid tot vertical GPU mount.

Pluspunten

• Mesh frontpanel voor goede airflow
  • standaard met 2 fans en een fancontroller in het frontpanel
  • Goede kabel management

Minpunten

• achterkant iet wat goedkoop materiaal maar niet storned, viel gewoon op.
  • Verder geen

ZeskeertweeNewbie 21 januari 2021 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart

Goede kast kwa airflow en de 3 meegeleverde RGB fans zijn prima, alleen jammer dat ze DC zijn.

Pluspunten

• airflow
  • meegeleverde RGB fans
  • RGB fans zijn te besturen met 2 fysieke knoppen, dus zonder software
  • psu bay
  • standaard ruimte voor 2 3.5 inch, maar kan 6 worden gemaakt

Minpunten

• meegeleverde fans zijn DC

zeeman-- 25 februari 2021 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Wit

Dit is een Degelijke case kan alleen niet aanraden om hem vol te gooien met 140mm fans vanwege turbulentie

Pluspunten

• Bouw Qualiteit

Minpunten

• Geen Vertical mount

lazzyclap11 17 oktober 2021 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart

Is een Grote, Stevige behuizing die goed lucht doorlaat en geluid degelijk isoleert. Kwam alleen met 1 Kapotte fan bij mij, maar makkelijk te vervangen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Groot (makkelijk inbouwen)
  • Goede Koeling
  • Goedkoop voor wat je krijg

Minpunten

• Raam snel vies
  • 1 kappote fan gekregen

DaddyBear 10 juni 2020 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Wit

Geweldig product! Ik moest een nieuwe case nodig voor een nieuwe build, na een paar youtube video's kwam ik deze case tegen. De case ziet er mooi en modern uit. Cable management is ook perfect, de airflow in de case is ook super goed.

Pluspunten

• Mooi Design
  • Airflow
  • Cable management

Minpunten

• onduidelijkheid met de fan cables

Menno_R 27 januari 2021 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart

Meerdere PC's in deze kast gebouwd. Scoort hoog op airflow 3 RGB fans meegeleverd Ziet er strak uit prima kwaliteit alleen de powersupply shroud een beetje zwak metaal. Schroeven zitten verstopt in de harddrive bays. Bekabeling makkelijk te verbergen aan de achterkant en vast te zetten met bijgeleverde klittenband.

• 3 RGB Fans
  • Airflow

Minpunten

• Powersupply shroud zwak
  • Geen handleiding meegeleverd

Grambombie 18 mei 2020 Product gekocht

Phanteks Eclipse P400A Digital Wit

Een prachtige budget tot middle ground kast met een bouwkwaliteit die prima in orde is en 3 goede, stille, ARGB ventilatoren. Ik zag de overige reviews en dacht mijn ervaring ook te delen, omdat deze beduidend positiever is. Wat mij betreft is dit een aanrader, mits deze op voorraad is.

Pluspunten

• airflow
  • looks
  • out-of-the-box licht-effecten
  • kwaliteit voldoende tot goed
  • gemakkelijk verwijderen v.h. voorpaneel
  • 3 stille ARGB ventilatoren die voldoende lucht verplaatsen
  • Mesh paneel zeer goed doorlatend ondanks witte verf

Minpunten

• MSI x570 unify past nauwelijks
  • glazen paneel met schroeven
  • stevige klik van aan/uit knop
  • vrij grote opening bij de PCI brackets
  • metalen zijpaneel bevestigingsmethode kan beter

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart?