Kingston A2000 500GB

Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van satadrives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

52    22 okt

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153    24 aug

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
PANTRIASNewbie 2 september 2019 Product gekocht

Kingston A2000 500GB

Niks op aan te merken, goede en snelle NVMe SSD voor een mooi prijsje! Een bestand van 2GB kopiëren (van downloads naar documenten) duurde minder dan 3 seconden. Kortom een merkbare upgrade vanaf zowel normale HDD's maar ook SATA SSD's!

Pluspunten

• Heel snel
  • Makkelijk te monteren
  • Goedkoop
  • Kleine verpakking

Minpunten

• Verpakking gaat moeilijk open zonder te vernielen

Meowzen 29 oktober 2019 Product gekocht

Kingston A2000 500GB

Prima. Ik merk echter het verschil niet met mijn Kingston 250Gb A1000. Eerste installatie van Windows 10 ging vlekkeloos. Ik kreeg vage foutmeldingen bij de tweede keer en moest een oude installatie clonen met de bijgevoegde software (key) van Acronis. De Acronis software is erg buggy maar gratis.

Pluspunten

• Koel
  • Snel
  • Betrouwbaar
  • Key voor clone software bijgevoegd

Minpunten

• Gratis clone software buggy en omslachtig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Kingston A2000 500GB?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla