1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Wally-retNewbie 28 april 2015

Parallels Desktop for Mac

Parallels 12 voor 2017. Is een handig programma om windows op je mac te kunnen laten draaien. Dit heb ik gedaan vanwege dat niet alle programma's op OS kunnen draaien. De programma's die ik gebruik zijn van autodesk. Elk jaar updaten niet nodig.

Pluspunten

• Nodig voor bepaalde programma's
  • OS en Windows gelijk tijdig laten draaien

Minpunten

• Prijzig
  • Een stevige hardware computer nodig met de hoge prijs.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Parallels Desktop for Mac?