Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
knakie 10 november 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

Een leuk en handig horloge voor een schappelijke prijs, gezien de kwaliteit. Ik kan hem aanraden

Pluspunten

• licht en comfortabel
  • veel gebruiksmogelijkheden, veel gratis wijzerplaten
  • goede integratie met (samsung) telefoon

Minpunten

• batterijduur beperkt
  • 3rd party apps vallen tegen
  • inhoud doos summier

JordyEGNL 8 februari 2021 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

Zeer fijne horloge, gekocht ter vervanging van mijn Gear Sport. Werkt heel goed, wel bang dat glas iets te kwetsbaar zal zijn, maar dat is nog afwachten. Let wel op, enkel het grote bandje wordt meegeleverd, maar je kunt een kleiner bandje aanvragen bij Samsung als je de support belt.

Pluspunten

• Groot scherm, niet al te grote behuizing
  • Grote batterij, gaat makkelijk 3-4 dagen mee
  • Touch bezel
  • Mooie horloge
  • Fijne OneUI software

Minpunten

• Kwetsbaar

R-P 4 september 2020 Product gekregen

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

50e verjaardag cadeau :) Heel fijn horloge met één grote tekortkoming waar ik moeite mee heb: het makkelijk beschadigende glas. Ik doe voorzichtig (uiteraard is dit relatief) en toch heb ik nu al 3 krassen in de rand van het glas. Het is wachten op een kras in het midden.

Pluspunten

• Acceptabele batterij (ik laad 's ochtends op tot 80% en de volgende ochtend nog rond de 40% over als ik niet hardloop met GPS).
  • Schitterend display, altijd goed af te lezen (zoals in de zon, in tegenstelling tot bv. mijn Redmi Note 7)
  • Lekker in de lazy river in Center Parcs liggen ziet het horloge als zwemmen

Minpunten

• Glas krast makkelijk.Niet dat ik een draairing zou willen maar dit had tot nu toe al mijn krassen voorkomen denk ik.
  • Eén keer gecrashed (binnen een maand) en horloge deed helemaal niets meer (reset nodig)

Echnon 14 juli 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

Bij introductie werd ECG als killer feature van dit fitness horloge beloofd. Deze feature ontbreekt nog steeds. De laatste firmware update is alweer van 25 januari 2020, het is inmiddels juli 2020. Toch zijn er nog voldoende bugs, bv. de workout app crashed vaak en verliest dan al je werk.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Goede integratie met android notificaties
  • Goede bouwkwaliteit

Minpunten

• Weinig updates
  • Minder integraties met fitness software dan concurrentie
  • Samsung health onoverzichtelijk
  • Geen SPO2
  • Geen ECG (wel beloofd)
  • De workout app crashed
  • Weinig beschikbare apps
  • Nog steeds geen samsung pay

Jarown2 28 mei 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

Zeer degelijke en fijne smartwatch met prima scherm en accurate sensoren. Bij gebruik zonder activiteiten (hardlopen, wandelen), moet je om de dag opladen, anders dagelijks (een activiteit bijhouden kost zo'n 30% per uur). Verder moet ie strak zitten aan voor goede meting tijdens training.

Pluspunten

• GPS accuraat en snelle fix
  • Hartslag accuraat (soms na een paar minuten)
  • Scherm in zonlicht zeer goed leesbaar
  • Stabiele Bluetooth
  • Degelijk, comfortabel en fijne bediening
  • Google assistant app beschikbaar
  • Opslag muziek
  • Draadloos opladen

Minpunten

• Accuduur
  • Traplopen wordt vaak niet geregistreerd (bekend probleem bij veel smartwatches)

pjotter_172Newbie 25 mei 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

gebruik het product nu een maand, zeer goed alleen korte batterijduur bij intensief gebruik

Pluspunten

• grote functionaliteit
  • accurate gps

Minpunten

• korte batterijduur
  • slechte verdiepingstelling

LukeBanning 24 september 2019 Product gekocht

Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)

Fijne smartwatch, met prima accuduur (2 dagen zeker haalbaar!) en een mooi helder scherm. De hartslagmeting is t.o.v. de Watch Active1 verbeterd. De herinvoering van de draaibezel (al is het deze keer digitaal) is welkom. Horloge is lekker snel, is licht en draagt daardoor comfortabel. Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Voelt degelijk aan
  • Draagt comfortabel
  • Fijne bediening en interface

Minpunten

• Niet superveel apps beschikbaar
  • Helaas nog geen mogelijkheid in NL voor Samsung Pay

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy Watch Active2 Aluminium (44mm) Zwart (Zwart)?