JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart). Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
klientie 3 maart 2020 Product gekocht

JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart)

Ik heb deze set nu een half jaar in bezit en ze bevalllen zeer goed. Als liefhebber van House/Techno ben ik zeer tevreden met de diepe bass en heldere tonen. De oordoppen zitten stevig in je oren en vallen niet uit. Accuduratie is ook uitstekend.

Pluspunten

• Accuduur
  • Bassweergave
  • Flexibele pasvorm

Minpunten

• Oordoppen moeten perfect passen, anders gaat het ten koste van geluidskwaliteit

samball 5 februari 2020 Product gekocht

JBL Reflect Flow (Blauw, Wit)

Het geluid is prima. Het opladen is een ramp, in de charging case worden de oortjes slecht tot niet opgeladen. Meestal 25% vol na een nachtje in de case. Gaan ook spontaan aan. Als ze een beetje opgeladen zijn, houden ze het lang vol. En zitten prima in je oor.

Pluspunten

• Geluid
  • Draag comfort
  • Waterdicht

Minpunten

• Opladen
  • prijs

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een JBL Reflect Flow (Grijs, Zwart)?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite