Specificaties 34" • 3440x1440 • 144Hz • VA • 1ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de MSI Optix MPG341CQR Grijs. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
ion 18 september 2020 Product gekocht

MSI Optix MPG341CQR Grijs

Op het moment van schrijven is dit nog de beste VA in de 34" formaat. Response times snel genoeg, waardoor er nauwelijks ghosting is. Ik heb de monitor zelf gekalibreerd, maar de afstelling was in principe al erg goed en beter dan gemiddelde gaming monitor.

Pluspunten

• Snelle Response Times
  • Hoge kwaliteit materialen
  • RGB (toch wel leuk)
  • Stevige voet
  • 10Bit 144hz 21:9 1440p
  • Game OSD2.0

Tedsond 15 december 2019 Product gekocht

MSI Optix MPG341CQR Grijs

Monitor met geweldige refreshrate, kleuren, reactiesnelheid. Makkelijk in gebruik. Krijgt er leuke gadgets bij. Out of the box al een goede standaard instelling met veel aanpasmogelijkheden. Super kwaliteit uit een VA paneel weten te krijgen. Ik heb geen dodepixels. Ik denk dat Review Giovanni K. Over MAG341CQR gaat, niet MPG341CQR

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Geen ghosting
  • Goed contrast
  • Goede reactiesnelheid
  • Makkelijk te installeren
  • Goede OSD

Minpunten

• Ligt in hoge prijsklasse

vliegendehommel 31 oktober 2019 Product gekocht

MSI Optix MPG341CQR Grijs

Na IPS-panelen te hebben gebruikt, waaronder 144Hz panelen, heb ik toch de gok gewaagd om dit VA-paneel een kans te geven. Helaas na 2 dagen heb ik hem retour aangemeld. De kleuren zijn dof, er is veel (goed merkbare) ghosting en kijkhoeken zijn niet goed.

Pluspunten

• Contrast
  • Ziet er strak uit

Minpunten

• Kleuren dof
  • Veel ghosting
  • Kijkhoeken 'ok'

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een MSI Optix MPG341CQR Grijs?