Niet beschikbaar
Specificaties Max. 1,77GHz • GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Nvidia RTX 2060 en 2070 Super - Meer waar voor je geld

De RTX 2070 en 2060 Super hebben meer cores dan hun 'gewone' tegenhangers en de 2060 krijgt een upgrade naar 8GB gddr6. In deze review kijken we wat dat oplevert.

138 2 jul '19

Benchmark - Tien maanden driverupdates getest - Welke winst kun je verwachten?

We hebben de 5700 XT en 2070 Super getest met tien maanden aan driverupdates. We kijken naar de resultaten van de geteste games en pogen de vraag te beantwoorden: welke rijpt beter?

256 3 mei '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Gniflod 6 mei 2020 Product gekocht

Nvidia GeForce RTX 2070 Super Founders Edition

Hoge bouwkwaliteit en koeling prestaties, vergeleken met alle andere 2070 supers zeer goedkoop. Helaas zeer lastig te krijgen Nvidia. Qua prestaties zeker een degelijke gpu, eindelijk terwijl ik in blender bezig ben op play kunnen drukken. In tegenstelling tot zijn voorganger registreert deze wel direct mijn tweede scherm.

Pluspunten

• IMO zeer mooie GPU
  • Voelt aan als zeer hoge kwaliteit
  • Top prestaties, maarja ik vergelijk hem ook met een 1050 ti, xD
  • Kan zichzelf goed koel houden
  • SLI compatible

Minpunten

• Nog niet gevonden

Drivers en compatibiliteit Score: 5
nielsalmelo 22 april 2020 Product gekocht

Nvidia GeForce RTX 2070 Super Founders Edition

Gekocht voor 539,99 op de site van Nvidia. De kaart ziet er prachtig uit, is ontzettend koel en totaal niet luid.

Pluspunten

• Clean Design
  • Geluid
  • Prestaties

Minpunten

• Moeilijk leverbaar

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nvidia GeForce RTX 2070 Super Founders Edition?