1 review

Raspberry Pi 4 Model B (4GB ram)

Review door de redactie

Achtergrond - De tofste Pi-projecten uit de community

Even geleden hebben we een oproep gedaan voor de tofste projecten op basis van een Raspberry Pi of andere singleboardcomputer. Uit alle inzendingen hebben we een selectie gemaakt.

94    17 sep

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
jurrewolff 4 juli 2019 Product gekocht

Raspberry Pi 4 Model B (4GB ram)

Een waardige opvolger. In een dichte case echter snel heet dus extra koeling is nodig. Features als gigabit-ethernet, USB-3.0, veel RAM en 4k support maken dit voor mij goed, omdat de Pi nu voor vele taken tegelijk kan worden ingezet. Vertrouwde software werkt soms nog niet, maar updates zullen volgen.

Pluspunten

• Form-factor
  • USB-3.0
  • Gigabit-ethernet
  • Optioneel veel RAM
  • Connectiviteit

Minpunten

• Heet! --> Extra koeling aan te raden.
  • Vertrouwde software werkt (soms) niet
  • Meer RAM = minder bang for the buck

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Raspberry Pi 4 Model B (4GB ram)?