Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - December 2019

In de laatste Laptop Best Buy Guide van 2019 gaan we op zoek naar de beste laptops voor 500, 700 en 1000 euro.

107 1 dec '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Wyvern07 26 november 2019 Product gekocht

Lenovo ThinkPad E490 20N8S0KX00

Deze laptop is goed geschikt om werk mee te verichten en op te internetten. Hij heeft ook nog verassend veel features voor deze prijsklasse. Denk daarbij aan een vingerafdrukscanner, SD-kaart lezer, Dolby Atmos speakers en een USB-C oplader. Over het algemeen vind ik dit een uitstekende laptop voor deze prijsklasse.

Pluspunten

• Robuust gebouwt
  • Goede werklaptop
  • Compact
  • Vingerafdrukscanner
  • Laad op met USB-C
  • SD-kaart lezer
  • Lenovo-software
  • Dolby Atmos speakers

Minpunten

• Langzame processor
  • Opslagruimte

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo ThinkPad E490 20N8S0KX00?