Xiaomi Mi 9T 64GB Zwart

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
Scotch 9 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 64GB Zwart

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, en wat mij betreft bijna de perfecte mid-ranger. Prachtig scherm zonder notch, lange accuduur, prima camera, voor een goede prijs. Minpuntje is de software, en dan vooral de overbodige/duplicate Xiaomi apps, maar daar valt mee te leven. En ik had hem graag een maatje kleiner gezien.

Pluspunten

• Mooi, solide design
  • Schitterend OLED scherm zonder notch
  • Grote accu
  • Snel en zuinig
  • 3.5mm headphone jack
  • Backcover hoesje in de doos
  • Goede prijs

Minpunten

• MIUI, bloatware
  • Vrij groot (persoonlijk)

RedBa 13 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, prachtig scherm zonder notch, lange accuduur en goede camera. Min puntje voor mij is dat MIUI 10.3.7 global niet werkt met Android auto... Hopelijk wordt dat opgelost in de volgende versie. Als de telefoon met Android One was uitgeleverd was hij wat mij betreft perfect geweest!

Pluspunten

• Grote accu en zuinige processor
  • Prima camera's
  • Mooi scherm zonder notch
  • Bescherm hoesje meegeleverd

Minpunten

• MIUI 10.3.7 werkt niet met Android auto
  • Geen Android One

Fonsz 11 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Vlot werkende smartphone voor een topprijs. Prima oled scherm en door de uitklapbare selfiecamera geen notch. 4.000 mAh Accu gaat lang mee, toestel maakt mooie foto's vooral in 48MP stand. Nadelen: MIUI is wennen en veel bloatware van Xiaomi.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Accuduur
  • 3.5 mm koptelefoon aansluiting
  • Mooi scherm zonder notch
  • Snel

Minpunten

• MIUI
  • Bloatware
  • Vingerafdrukscanner niet supersnel

waaghals 8 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

SInds een paar dagen in mijn bezit. Ik vind het voor wat prijs/kwaliteit betreft een prachtig toestel. Vlot, mooi groot scherm zonder notch of druppel. Ook maakt de camera prima foto's. Min puntje voor mij is de MIUI schil en het niet kunnen uitbreiden van het geheugen met een sdkaart

Pluspunten

• mooi stevig design
  • Prima camera
  • Mooi groot scherm
  • Bediening gaat zeer snel
  • Grote accu

Minpunten

• Vingerafdruk niet supersnel
  • geen sdkaart slot
  • MIUI schil

markie1985 4 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

De prijs kwaliteit verhouding is perfect, dit is mijn eerste ervaring met xiaomi. Na 8 jaar Samsung galaxi telefoons te hebben gehad toch overgestapt en mijn eerste indruk is echt goed. Heb alleen de SwiftKey toetsenbord app geïnstalleerd omdat ik de standaard toetsenbord niks vond.

Pluspunten

• Voelt goed aan in de hand
  • Snel

Minpunten

• Vingerscanner niet mega snel

Rexxar 4 juli 2019 Product gekocht

Xiaomi Mi 9T 128GB Zwart

Zeer complete en goed afgewerkte allrounder. De combinatie van de goed geoptimaliseerde snapdragon 730 met deze accu geeft een vlotte gebruikservaring zonder zorgen over powerbanks. Om de dag laden is vaak genoeg. De telescoop camera voelt solide, is vlot en geeft je een fraai apparaat zonder notch.

Pluspunten

• Geen notch, en toch prima camera's
  • Grote accu en zuinige processor
  • Afwerking volwaardig high end
  • 3.5mm aansluiting
  • Xiaomi schil is razend snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner via scherm niet zo snel als verwacht
  • MIUI schil niet voor iedereen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Xiaomi Mi 9T 64GB Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Groot-Brittanie