Specificaties 22dB bij maximaal 1.500rpm - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Enermax T.B.RGB AD., 120mm. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
marijnmedia 23 februari 2020 Product gekocht

Enermax T.B.RGB AD., 120mm

Prechtige fans die lekker stil hun werk doen. Ik had er maar 2 nodig en had de fout gemaakt om deze los te kopen. Helaas werken deze fans alleen icm met een controller die meegeleverd wordt met dit 3-pack.

Pluspunten

• Prachtig uiterlijk!
  • Stil
  • Synchroniseert met moederbord

Minpunten

• Controller nodig
  • Controller alleen bij 3 pack

Luchtverplaatsing (max) Score: 4
Luchtverplaatsing (min) Score: 4
Geluid (max) Score: 4
Geluid (min) Score: 4

peterheek 4 januari 2021 Product gekocht

Enermax T.B.RGB AD., 120mm

Het unieke triple-ring effect is erg mooi. Patronen gaan soepel over in kleur. Alleen als exhaust echt mooi te zien, door enkelzijdige led-plaatsing. Headers en kabeltjes voelen beetje goedkoop aan. Luchtstroom is voldoende maar niet voor AIO of superkoelwerk. Controller stelt weinig voor, maar 1 header waar alles op moet.

Pluspunten

• triple ring effect
  • mooie overgangen van kleuren
  • relatief stil

Minpunten

• headers en kabels voelen goedkoop aan
  • enkelzijdig
  • luchtstroom is net aan
  • beperkte controller (nvt bij mobo header gebruik)
  • geen static kleur modus

Nyana 13 juli 2020 Product gekocht

Enermax T.B.RGB AD., 120mm

De rgb is best aardig. Anders dan veel andere fabrikanten. In eerste instantie best stille fans. Helaas binnen enkele weken al een storend geluid uit de lagers van deze fans. Alle 3 de fans verdienen hetzelfde probleem. Deze gaan weer weg.

Pluspunten

• Airflow
  • Rgb

Minpunten

• Niet stille lagers

Jofairden 22 mei 2020 Product gekocht

Enermax T.B.RGB AD., 120mm

Erg mooie LED-verlichting in een vrij stille fan.

Pluspunten

• Vrij stil, ik hoor m vrijwel niet
  • Ik vind de LED verlichting erg mooi, vooral rainbow modus
  • Standaard RGB pins, dus is prima aan te sluiten op andere controllers/moederbord etc

Minpunten

• Alleen een zwarte variant, had zelf het liefst een witte gewild. Dan moet je corsair gaan
  • Meegeleverde controller is vrij... nutteloos. Ik raad een moederbord header aan

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Enermax T.B.RGB AD., 120mm?