Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
FuriousB 30 november 2019 Product gekocht

Creative Outlier Air (Zwart)

Prima prijs kwaliteit. Prachtig geluid met warmte en gebalanceerde bassen. Een plezier om muziek mee te luisteren

Pluspunten

• Geluid
  • Comfort

Minpunten

• Eerste batch zat vol fouten
  • Knoppen op earbuds moet je te hard indrukken

SqweekzNewbie 24 september 2019 Product gekocht

Creative Outlier Air (Zwart)

Leuke oordopjes die veel doen voor weinig

Pluspunten

• Connectiviteit
  • Geluid
  • Accuduur

Minpunten

• knopjes
  • isolatiedopjes

VoltaireNlNewbie 7 oktober 2019 Product gekocht

Creative Outlier Air (Zwart)

Absoluut niet kopen! Bij mijn eerste paar deed het rechter oortje het niet. Ik heb het product toen teruggestuurd en na lang wachten heb ik een vervangend product ontvangen. Bij dit tweede paar heb ik precies hetzelfde probleem. Kortom: bespaar jezelf tijd en moeite, koop deze oortjes niet!

Pluspunten

• Er zijn geen pluspunten

Minpunten

• Werkt niet naar behoren
  • Klantenservice is langzaam
  • Vervangend product werkt ook niet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Creative Outlier Air (Zwart)?