1 review

Philips 43PUS7304 Zilver

Specificaties 43" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Hdr-tv's van vijftig inch - Vier modellen rond de zeshonderd euro getest

Voor deze round-up hebben we gekozen voor twee 49"-modellen: de Sony KD-49XG7096 en de LG 49SM8200, en voor twee 50"-toestellen: de Philips 50PUS7304 en de Sony 50RU7170.

204    9 dec

Videoreview - Hdr-tv's van 50-inch Round-up - Vier modellen rond de zeshonderd euro getest

Voor deze round-up hebben we gekozen voor twee 49"-modellen: de Sony KD-49XG7096 en de LG 49SM8200. Bij Philips en Samsung kwamen we op modellen uit met een 50"-scherm: respectievelijk de 50PUS7304 en de 50RU7170.

1    9 dec

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Luijkxh 22 december 2019 Product gekocht

Philips 43PUS7304 Zilver

Inmiddels al weer een tijd in mijn bezit.btot nu toe weinig slechte dingen kunnen ontdekken behalve dat het interne geluid wat mij betreft beter kon en de afstandsbediening ziet er wat goedkoop eruit.

Pluspunten

• Ambilight
  • Android-apps

Minpunten

• Uiterlijk afstandsbediening goedkoop
  • Geluid

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips 43PUS7304 Zilver?