Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Nokia 2.2 16GB Zwart. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
3 reviews - Pagina 1 van 1
davidvl82 19 oktober 2019 Product gekocht

Nokia 2.2 16GB Grijs

Goedkoop en altijd de laatste Android, maar daar is alles wel mee gezegd. Ik heb hem gekocht om mee te bellen, smsen, appen en bankieren maar zelfs die laatste 2 vind ik erg traag. Ik ben overigens wel high-end telefoons gewend dus misschien zijn mijn verwachtingen te hoog.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Android One

Minpunten

• Erg traag

PepijnK 14 januari 2020 Product gekocht

Nokia 2.2 16GB Zwart

Redelijk budget toestel met goed scherm voor de prijs. Het is duidelijk merkbaar dat Android One eigenlijk te zwaar is voor dit toestel. De afgeronde kanten zijn comfortabel in de hand, maar maken het lastiger om goed grip te krijgen op het toestel.

Pluspunten

• Wisselbare accu
  • Prijs onder 100 euro
  • Android One ipv Android Go
  • Micro USB oplader

Minpunten

• Traag
  • Camera
  • Scherm notch
  • Batterijduur
  • Geen USB-C
  • Bootloader gelocked

wt114 19 januari 2020 Product gekocht

Nokia 2.2 16GB Zwart

Prima toestel voor het geld. Vergeleken met de redmi 6a voelt het toestel vlotter aan. Ook het scherm en camera is beter. De lange software-support is ook een plus. Echt een aanrader voor mensen op zoek naar een basistoestel, voor bellen, appen, mailen enzovoorts.

Pluspunten

• Geen android Go
  • Verwisselbare batterij
  • Prijs/kwaliteitverhouding
  • Android One

Minpunten

• Niet geschikt voor games/zware apps
  • Geen 5Ghz Wifi

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nokia 2.2 16GB Zwart?