Specificaties Tower • 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de NZXT H510 Zwart/Wit. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Toon reviews van:
jn_david 3 mei 2020 Product gekocht

NZXT H510 Zwart

Hele mooie kast met veel ruimte. Al moet je soms wat backplates of fans losschroeven om goed bij het moederbord te komen om alles aan te kunnen sluiten. Tip: Schroeven met een goede en of lange schroevendraaier losdraaien om zo meer kracht te kunnen zetten want die zitten strak.

Pluspunten

• Robuust gebouwd
  • Glaspaneel
  • USB-C aansluiting

Minpunten

• Strakke schroeven
  • Glazen paneel zit iets te strak in de behuizing

farlane 21 maart 2020 Product gekocht

NZXT H510 Zwart

Doet een tikkeltje goedkoop aan, bouwkwaliteit is niet de top. Hier en daar een wat slecht geplaatste popnagel. De HD bay montage is droevig: om deze uit de behuizing te krijgen moeten eerst schroeven vanaf de onderkant van de kast er uit gedraaid worden. Hier en daar scherpe randen.

Pluspunten

• Mat zwart, me like. Strak.
  • Kabeldoorvoer
  • FAN controller/hub built-in

Minpunten

• Bouwkwaliteit

sytsevg 3 december 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart

Simpel en elegante behuizing, maar voelt wel erg goedkoop aan. Heeft geen geluidsdemping dus onderdrukt geluid van fans niet helemaal. Cable management is wel goed over na gedacht.

Pluspunten

• Ziet er strak uit van buiten
  • Cable management
  • Simpel en elegant

Minpunten

• Behuizing voelt wel erg goedkoop aan
  • Dunne behuizing
  • Buigt makkelijk
  • 3.5" HDD bays omslachtig om te gebruiken

cemulas112 1 december 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart

goeie case voor de prijs

Pluspunten

• kabelmanagement
  • design
  • usb c poort
  • glas paneel

Minpunten

• schroeven

Thomas. 29 november 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart

Prachtige case, een genot om hardware in te bouwen en netjes te houden door alle kabelgoten, gaten en dergelijke. Qua design exact wat ik zocht voor een nette prijs, geen poespas maar een strakke kast. Enige minpunt is dat de bijgeleverde fans vrij luid zijn.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Strak design
  • Prima geprijsd
  • Kabelgoten en -gaten
  • Twee fans bijgeleverd

Minpunten

• Bijgeleverde ventilatoren vrij luidruchtig

YokawithNewbie 12 november 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart

Ik vind het persoonlijk een erg mooie kast en het staat wel machtig in de kamer met zo'n matte zwarte kleur, maar het is erg krap om te installeren. De HDD is er nauwelijks in te krijgen door dat de schroefgaten onbereikbaar zijn, onderin los te maken, stugge schroeven

Pluspunten

• Mooie kast
  • 2 ingebouwde fans

Minpunten

• hele stugge schroeven
  • niet los te krijgen die schroeven
  • oh ik haat die schroeven

Waltur_ 25 oktober 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart/Wit

Naar mijn mening prachtige case. Kabelgoten aan de achterkant zijn super handig voor het voorkomen van de grootste chaos. Bij mij gingen alle schroefgaten wel erg stroef. Goed om te weten is ook dat de USB-C aansluiting een aparte stekker heeft die ik niet thuis kon brengen op mijn moederbord.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit (staal, geen goedkoop blik)
  • Kabelgoten
  • Design

Minpunten

• Stoeve schroefgaten

TRKninetyone 20 oktober 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart/Wit

Als je van een strak ontwerp houdt ben je bij NZXT aan het juiste adres. Zeer hoge kwaliteit voor een redelijke prijs. Fijn om in te bouwen ook, handige kabelgoten aan de achterkant zorgen ervoor dat de kabelchaos makkelijk te voorkomen is.

Pluspunten

• Mooi, strak ontwerp
  • Hoogwaardige bouwkwaliteit
  • Handige kabelgoten
  • USB C aansluiting

Minpunten

• Bijgeleverde fans zijn niet super stil

Provin915 8 oktober 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart/Wit

Geweldige case voor een mooie prijsje met genoeg ruimte voor cable management. Helaas niet de beste case voor airflow, maar wel een stil tijdens het gamen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Cable management
  • Stil

Minpunten

• Airflow
  • Geen tempered glass aan voorkant
  • Strakke ruimte voor 280mm radiator

Jordy1303 2 september 2019 Product gekocht

NZXT H510 Zwart/Wit

Mooie case met genoeg ruimte voor cablemanagement.

Pluspunten

• Mooie case
  • Cablemanagement

Minpunten

• Weinig ruimte voor 3.5" schijven

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een NZXT H510 Zwart/Wit?