Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
kanem0chi 17 augustus 2019 Product geleend

Sony WH-XB900N (Zwart)

Sony’s 'budget' ANC vlaggenschip koptelefoon. De prijs is aantrekkelijker dan zijn grotere broer, de Sony WH-1000XM3, maar wat terugkrijgt met dit goedkopere, XB900N model is zorgvuldig geselecteerd door Sony.

Pluspunten

• Lange batterijduur (37,5u)
  • Comfortabel design
  • Goede App met veel aanpassingsmogelijkheden
  • Google Assistant / Alexa ingebouwd en gecertificeerd

Minpunten

• Opladen duurt 6 uur
  • Wordt snel warm en zweterig aan je oor
  • ANC had beter gekund
  • Extra bass is over de top (aan te passen via de app)

Hally83Newbie 7 augustus 2019

Sony WH-XB900N (Zwart)

Een fijne hoofdtelefoon maar met een pittig prijskaartje

Pluspunten

• Pasvorm
  • Innovatieve controls

Minpunten

• NC valt tegen
  • Duur

NekiramTestpanel 19 augustus 2019 Testpanel

Sony WH-XB900N (Zwart)

De 'noise canceling' is vergeleken met duurdere modellen (ander merk) ronduit teleurstellend en daar ging het mij nu juist om. Ik hoor nog veel te veel omgevingsgeluid en het verschil met 'ambient sound' of 'ambient sound control off' is minimaal.

Pluspunten

• pasvorm
  • gebruiksgemak
  • app

Minpunten

• NC valt tegen!
  • bass

ChoepaNewbie 16 augustus 2019 Product gekregen

Sony WH-XB900N (Zwart)

Headset is gemakkelijk in te stellen naar je eigen wensen via de app wat je wilt met welke activiteit. Bij Wandelen heb ik andere instellingen dan bij sporten. Zeker een aanrader bij Netflix films en series, en als e geconcentreerd moet werken.

Pluspunten

• Accu duur
  • Makkelijk in te stellen
  • Actieve noise cancelling dempt erg goed

Minpunten

• geen vliegtuigadapter

michtaNewbie 6 augustus 2019

Sony WH-XB900N (Zwart)

Het beste aan de koptelefoon vind ik dat het licht op mijn hoofd zit en mij geen hoofdpijn bezorgt of pijnlijke, vastgeklemde oren, zelfs niet als ik uren achter elkaar muziek luister of een film bekijk. Draadloos en noise canceling zijn fijne upgrades ten opzichte van vorige koptelefoon.

Pluspunten

• Comfortabel

Minpunten

• Sensor aan rechterkant wordt bij sommige bewegingen geactiveerd

meauNewbie 2 augustus 2019 Product gekocht

Sony WH-XB900N (Zwart)

ik heb hem nu sinds kort en kan niet anders zeggen dan dat het een topding is! hij zit goed, mooi qua design, goed geluid met vooral een goede bas.de noise canceling is ook erg goed. en daarbij is de prijs relatief erg gunstig in vergelijking met vergelijkbare modellen. k

Pluspunten

• geluid
  • draagcomfort
  • bas
  • design
  • prijs

Minpunten

• kleuropties

dodgewilliamNewbie 2 augustus 2019 Hands-on

Sony WH-XB900N (Zwart)

De headphone ziet er slik uit. De oor stukken zijn te roteren en daardoor is het soms nogal onhandig om een comfortabele positie te vinden. Het geluid is waanzinnig en doet niet onder aan zijn grotere broer de 1000xm3.

Pluspunten

• design
  • app

Minpunten

• microfoon
Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony WH-XB900N (Zwart)?