Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
jjchriz 26 juli 2020 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

goede laptop. underclockt wat voor mij een voordeel is. mijn vorige laptop smolt dus ik ben blij dat deze dat niet overkomt. stevig voor een gaming laptop. redelijke accuduur. komt met nuttelose keybindings op de F keys. dit kan je uitzetten in lenovo vantage.

Pluspunten

• redelijk stevig
  • langere levensduur door underclock.
  • ligt
  • makkelijk updaten met lenovo vantage
  • privacy shutter voor de webcam

Minpunten

• niet geweldig scherm
  • veel games niet op ultra.
  • F keys aan nutteloze shortcuts by default.
  • webcam is bagger
  • touchpad ligt teveel links. uitzetten is a must.t.

debartpNewbie 22 juni 2020 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

Snelle laptop! Mooi design, snelle processor en videokaart. Kan zware games goed runnen op low/medium instellingen. NVMe SSD van 1TB uitstekend snel. Beeldscherm mag wat helderder en lijkt af en toe wat wazig en klein voor de 15,6 inch. Goed voor school en gamen. Batterij geen probleem.

Pluspunten

• Goed gamen
  • Toetsenbord
  • Snelheid

Minpunten

• Helderheid
  • Warm

jaimyy_ 6 april 2020 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

Sinds juni 2019 heb ik deze laptop en ik ben er superblij mee. De laptop lekker snel en je kunt gamen op max. instellingen. De laptop kan verder helemaal plat worden gelegd. Top product en voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Intel Core i7
  • 4x keuze toetsenbord verlichting
  • Kan helemaal plat
  • Gaming op max. instellingen
  • Strak design

Minpunten

• Trackpad is gevoelig

LucHaNewbie 6 januari 2020 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

Prima product voor de prijs. Maar enige tweaking is helaas wel vereist. Zo werkt de standaard trackpad instelling niet (enorme cooldown na het typen voor je trackpad weer werkt) en ook is audio enorm zacht als je de standaard optimalisaties aan hebt staan.

Pluspunten

• goede graphics
  • sterke cpu
  • meer dan genoeg ram
  • Snelle NVMe SSD

Minpunten

• default trackpad instelling is niet geschikt voor gaming.
  • standaard audio werkt niet zonder het uitzetten van wat "optimalisaties"
  • maakt veel lawaai
  • soms random zwart scherm
  • touchpad stopt soms ineens, muis is nodig om de (kapotte) drivers in te gaan en deze weer aan te zetten
  • alle aansluitingen zitten links
  • slechte webcam

RommelDeBommelNewbie 28 september 2019 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

Nette laptop. Lekker snel. Probeer alleen nog een "basic" windows te installeren zonder alle meuk die standaard wordt meegeleverd. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar so far so good.

Pluspunten

• Snel
  • Relatief licht
  • Netjes, geen 'kerstboom'

Minpunten

• Muispad zonder knoppen
  • Weinig aansluitingen
  • Plastic

Goldia 28 september 2019 Product gekocht

Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)

Uitstekende laptop met goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel waar voor je geld en kan prima concurreren met de duurdere "gaming" laptops. Speelt spellen als WoW en Cities Skylines moeiteloos.

Pluspunten

• Dikke hardware
  • Goede prijs
  • Niet te zwaar en niet te groot
  • Verlicht toetsenbord

Minpunten

• Slechts 2 USB poorten
  • Alle aansluitingen zitten links
  • Trackpad matig, ik gebruik een muis
  • Accuduur bij gamen matig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo ideapad L340-15IRH Gaming (81LK0096MH)?