€ 379,95
Specificaties 10,1" • 1920x1200 • 64GB • Android 11.0 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Tablets van rond de 200 euro - Een prijsklasse met duivelse keuzes

In dit artikel vergelijken we drie tablets van rond de tweehonderd euro met elkaar en kijken we vooral welke de meeste waar voor je geld biedt.

207 10 aug '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3
BlueBird022 25 april 2022 Product gekocht

Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 3GB/64GB Zwart

Review Samsung Galaxy Tab A 10.1 2019 3GB / 64 GB. Helaas aangeschaft omdat er destijds geen goed alternatief was ( dacht ik ). Touchscreen response is ontzettend slecht, voert je acties niet uit en is ontzettend traag. Ik had verder moeten kijken. Er zijn wel degelijk veel betere alternatieven.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit behuizing
  • 3,5mm jack

Minpunten

• Traag
  • Ontzettend slecht touchscreen
  • Voert acties niet uit
  • Helderheid scherm

Boodster 16 augustus 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 3GB/64GB Zwart

Uitstekend voor de prijs. Ik raad wel aan de 3gb 64gb versie te kopen aangezien je aan 2gb ram echt te weinig hebt. Ik ben mijn S10 gewend, en dan is dit een flinke downgrade in performance, maar ik denk niet dat er een betere tablet is voor de prijs.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Goed scherm
  • Sd kaart en 3.5mm-jack
  • OS support

Minpunten

• Niet alle apps zijn geoptimaliseerd voor tablets
  • Veel bloatware (wel te verwijderen met ADB)
  • Opladen duurt erg lang
  • speakers zijn HEEL ERG slecht

Tweakriez 2 april 2020 Product gekocht

Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 3GB/64GB Zwart

Gekocht voor de kids en om zelf een beetje te browsen en streaming diensten te gebruiken. Bevalt prima. Weinig bloat t.o.v. eerdere Samsung ervaring. Mooi afgewerkt en 3gb ram icm 64gb opslag voor 200,-. Kids mode is ideaal. Zelf te kiezen welke apps de kleine kan gebruiken.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • 3gb ram/64 gb
  • Micro sd
  • USB C
  • Veel accessoires verkrijgbaar
  • Double tap to wake

Minpunten

• Beetje bloatware
  • Geen vingerafdruk scanner

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 3GB/64GB Zwart?