Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
DavyHofman_Newbie 17 juli 2019 Product gekocht

OnePlus USB-C Bullets Earphones Zwart (Zwart)

Mooie oortjes, vooral voor de prijs! Eerst keer vond ik het tegenvallen, in Spotify de equlizer aangepast met goede bass. En nu zijn de oortjes helemaal top! Ik vond de AKG oortjes van de note 9 al goed, maar deze?! Top voor die prijs!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Goede bass

Minpunten

• Equlizer aanpassen voor beter geluid.

henkebek 19 augustus 2019 Product gekocht

OnePlus USB-C Bullets Earphones Zwart (Zwart)

Stevige oordoppen met een wat warm en "donker" geluid met relatief veel bass. Wat mij betreft vallen de hoge tonen wat teveel weg, vooral als de oordopjes niet helemaal goed in het oor zitten (tip: pas alle maten). Deze dopjes zijn vooral geschikt voor dance/urban muziek en minder voor rock/pop.

Pluspunten

• Stevige constructie
  • Veel bass
  • Ruimtelijk geluid voor in-ear
  • USB-C aansluiting

Minpunten

• Veel nadruk op lage tonen, waardoor hoog wegvalt
  • Slechte microfoon voor bellen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een OnePlus USB-C Bullets Earphones Zwart (Zwart)?