1 review

HP Pavilion 15-cs1960nd

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 1,128TB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
EloïseBNewbie 5 juli 2020 Product gekocht

HP Pavilion 15-cs1960nd

Na een jaar deze laptop gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat het een erg fijne en stabiele laptop is die past in de middel-hoge klasse. Ik zal deze laptop zeker nog wel een tijdje gebruiken! Ik raad hem zeker aan als je het geld ervoor wil neerleggen.

Pluspunten

• Mooie laptop, en nog geen schade gehad
  • Werkt altijd, erg stabiel
  • Geen last gehad van snelheidproblemen of vastlopen
  • Geluid is prima!
  • Beeld ziet er strak en scherp uit
  • Goede en handige aansluitingen
  • Goede middel-hoge klasse voor een laptop

Minpunten

• zacht geluid wanneer hij aanstaat
  • Redelijk duur en dus niet voor iedereen weggelegd
  • Accu is niet lang genoeg om een hele dag mee te videobellen
  • Bluetooth stoort na een jaar intensief gebruik

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een HP Pavilion 15-cs1960nd?