Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Jaco69 15 oktober 2020 Product gekocht

Sony KD-85XG8596 Zwart

We hebben deze TV nu al een jaar aan de muur hangen. Toen inc. beugel 3000 Euro, goedkoop voor zo'n grote TV. Nu nog honderden Euro's lager. Toch blij dat we 'em toen gekocht hebben want we hebben er erg veel plezier van. Alle aansluitingen probleemloos via een AV receiver.

Pluspunten

• Werkt goed samen met AV receiver via alleen 1 HDMI kabel
  • Enorm groot
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Sw was eerst super stabiel maar heeft na update nu heel soms een herstart nodig

Jef CaelenNewbie 20 januari 2020 Product gekocht

Sony KD-85XG8596 Zwart

Dit is een prima product, met een geweldig beeld en meer aansluitingen dan de meeste andere merken. Daardoor zijn er geen problemen om veel toestellen (versterker, bluerayspeler, videocamera, soundbar, usbstick voor opname capaciteit, extra boxen, enz ) aan te sluiten. Als enthousiaste video-amateur prima!

Pluspunten

• Hoge beeldkwaliteit
  • Veel aansluitingen voor externe toestellen.
  • goed eigen geluid

Minpunten

• het is een zwaar toestel

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony KD-85XG8596 Zwart?