Tweakers zegt: 8,5

BTO X-Book 17X882

Specificaties 17,3" • 1920x1080 (Full HD) • 2,512TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Jelle Stuip - Redacteur laptops en componenten 11 mei 2019

BTO 17X882 - Zelf te configureren RTX 2070-laptop

Bij BTO kun je je laptop zelf configureren en dat geldt ook voor deze 17X882. De door ons geteste uitvoering met RTX 2070 presteert in cpu-benchmarks prima en in games naar verwachting. Een en ander is afhankelijk van je eigen configuratie, dus prestaties kunnen van uitvoering tot uitvoering verschillen. De laptop wordt gekenmerkt door een goed mechanisch toetsenbord en heeft als handigheidje een heatsink die de ssd's kan koelen. Uitbreiden is makkelijk, want geheugen, ssd's, harde schijf en draadloze netwerkkaart zijn makkelijk te vervangen. Enkele details ogen wat goedkoop en de usb 2.0-aansluiting kan onhandig zijn. De accuduur komt uit op vier en een half uur tijdens browsen en dat is niet lang, maar van een gamelaptop verwachten we dat ook niet. Lees verder »

Heb jij ook een BTO X-Book 17X882?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones