Miiego Al3+ Freedom (Blauw, Zwart)

€ 88,95
Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Mantus 2 mei 2022 Product gekocht

Miiego AL3+ Freedom (Zwart)

Ik gebruik deze al 4 jaar non stop. Voor mij perfect voor geluid (goede kwaliteit en geen in ear) maar ook voor bellen en werk is deze koptelefoon echt mijn favoriet.

Pluspunten

• Goede muziek kwaliteit
  • Zeer geschikt voor kantoor en bellen
  • Zeer comfortabel, zowel in gebruik op het oor als om nek bij geen gebruik
  • Geen in-ear
  • Geen groot over-ear
  • Geschikt voor buiten en het horen van verkeer
  • Pasvorm zelf te vormen dus past altijd

Minpunten

• Voor mij geen nadelen

Lynx 24 november 2019 Product gekocht

Miiego AL3+ Freedom (Zwart)

Ik gebruik de headset icm een Samsung s9 en alle apps en dan thuis, op werk (open office) en tijdens sporten. Formfactor is top, bouwkwaliteit nogal twijfelachtig. Aftershockz boneconducting als je het kan verdragen anders zit je vast aan deze ;)

Pluspunten

• Licht
  • Form factor
  • Intuïtieve bediening

Minpunten

• Bouwkwaliteit
  • Krijgt geen omgevingsgeluid mee zoals bij boneconducting
  • Geluid is niet geweldig

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Miiego Al3+ Freedom (Blauw, Zwart)?