LG OLED65C9PLA Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Sim Kranenburg - Redacteur televisies 7 mei 2019

LG C9 oled-tv Review - Top-tv met hdmi 2.1

LG's C9 is een absolute top-tv voor fijnproevers die kwaliteit in huis willen halen. De beeldkwaliteit is, zoals we van oled gewend zijn, erg goed, met een enorm groot contrast, goede kijkhoeken en een zeer nauwkeurige weergave. Bovendien is het geluid bovengemiddeld goed, met een mooi stereobeeld en een, voor een televisie, prima laagweergave. Een lage inputlag, de mogelijkheid om via hdmi 2.1 beelden met 120fps weer te geven en de ondersteuning van variabele refreshrates maken de C9 ook voor gamers een uitstekende keuze. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
pacod 8 juni 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Eigenlijk wou ik geen nieuwe tv kopen, maar was ik toch stiekem aan het kijken voor een nieuwe tv voor de slaapkamer Uiteindelijk is het toestel van de woonkamer in de slaapkamer beland en werd het een 65 inch LG C9 Oled. Wat een prachtig scherm!

Pluspunten

• Algehele beeldkwaliteit
  • Design
  • Web OS
  • HDMI 2.1
  • Inputlag
  • Magic Remote
  • Apple TV/Airplay 2

Minpunten

• Toestel zwaarder dan ik dacht
  • Standaardspeakers matig
  • 100mbit lan, wifi sneller
  • Nog geen Google Home ondersteuning in Nederland
  • Bij gebruik van Soundbar, moet je het toestel ophangen

Arthur72 10 mei 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Subliem beeld premium design.

Pluspunten

• Zeer mooi beeld
  • Voelt echt premium aan
  • Mooie metalen voet

Minpunten

• Kort netsnoer
  • Witbalans mist na een paar uur

Rob Z 23 januari 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Mooie TV maar dat mag ook voor het geld

Pluspunten

• mooie kleuren
  • geluid in orde

Minpunten

• erg dun scherm
  • niet goedkoop

Murc1elag0 27 mei 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Het perfecte zwart is elke keer weer een verademing t.o.v. een LCD scherm. De magic remote is de prettigste afstandbediening die er is. Geluid puur uit de TV is oké.

Pluspunten

• Echt zwart
  • Beste OS
  • Beste afstandbediening

Minpunten

• Geen updates naar nieuwe OS

Astra 10 maart 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Beeldkwaliteit is fantastisch; in de winkel heb ik ook nog naar een Panasonic OLED gekeken, echter vond ik daar de kleuren minder sprekend. Tv hangt thuis met een Vogels beugel aan de muur. WebOS is zeer gebruiksvriendelijk!

Pluspunten

• fantastische beeldkwaliteit
  • WebOS gebruiksgemak

Minpunten

• Antenne aansluiting recht naar achteren

Swift232Newbie 26 februari 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Nadat ik enige tijd terug de LG OLED C8 voor mijn ouders had aangeschaft, heb ik nu zelf de C9 aangeschaft. De looks zijn onveranderd gebleven en de C8 was al zeer goed, maar met de C9 heeft LG de tv weer naar een volgend level gebracht.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Soepel besturingssysteem
  • Perfect beeld

Minpunten

• geen

RnB 17 februari 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Deze tv gekocht als vervanging van mijn 3 jaar oude LG EG910V. Voldoet aan alle verwachtingen en meer! Prachtig beeld, vooral bij 4K HDR content. Ook mijn oude games zijn weer als nieuw. WebOS is ook fantastisch, daardoor mijn Apple TV naar boven verhuisd.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • webOS
  • Responsief in gebruik

Minpunten

• 100mb Ethernet

smitae 30 januari 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Perfect beeld, geluid is voldoende, maar voor films etc is een audio set zeker aan te raden. Apps werken goed; Netflix & Disney Goede response voor Gaming (PS4) Voet wat breed, niet geheel plat tegen de muur te plaatsten op het tv-meubel.

Pluspunten

• Beeld
  • Apps en Smart-TV
  • Beeld optie’s

Minpunten

• Voet is beetje erg breed aan achterkant

WoutertM 12 januari 2020 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Niet voor niets als beste getest, alles wat er al over geschreven was klopt. zeer tevreden met deze super TV. De installatie vergt bij muurmontage aandacht en moet absoluut met 2 personen. De TV is wat aan de fragiele kant, hij is tenslotte erg dun.

Pluspunten

• Diepgang
  • Vormgeving
  • Geluidskwaliteit (voor een TV)
  • Zwart is echt zwart
  • LG Web OS
  • Aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Iets wat fragiel

V_AndyNewbie 20 december 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Na lang wachten wegens leveringsproblemen uiteindelijk toch mijn Lg 65 c9 mogen ontvangen. En het wachten was het waard. Prachtig beeld. Gamen op dit scherm is subliem. Voor degene die twijfelen, niet doen, gewoon kopen. Levering via Kamera Express verliep ook vlekkeloos.

Pluspunten

• Beeld
  • Input lag
  • Geluid
  • HDMI 2.1

Minpunten

• Verplaatsen min. met 2 personen

CheapTweak 4 december 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

De beste TV in 2019 uit reviews en in praktijk klopt het ook. Kwaliteit is fantastisch en de geluid is ook goed. Ook de WebOS werkt snel en makkelijk.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Geluid
  • Design

Minpunten

• Duur

steefjuhw 1 december 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Geweldig mooie televisie. Wat een prachtig beeld en na een update is het zelfs mogelijk om met g-sync te gamen. Klaar voor de toekomst dus!

Pluspunten

• Beeld
  • Design
  • G-sync

voltran 26 november 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Na veel reviews te hebben gelezen, heb ik de knoop doorgehakt om te gaan voor een OLED tv. De LG C9 serie staat hoog aangeschreven en nu ik de tv in mijn bezit heb, snap ik ook waarom. Wat een genot om naar te kijken!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • LG WEB OS
  • Mooi design
  • OLED
  • HDMI 2.1

Minpunten

• Korte stroomkabel

basjordiNewbie 21 november 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Zeer mooie tv, ondanks zijn formaat niet storend aanwezig in de huiskamer. Ook het geluid is zeer goed te noemen. Levering via Kamera-Express ook prima verlopen en voor een zeer scherpe prijs. Denk er echter aan de doos niet weg te gooien, deze is nodig voor de cashback actie.

Pluspunten

• Mooi design
  • Ultieme zwart weergave
  • Prima geluid

Minpunten

• Nog geen google home integratie
  • TV gids functie lijkt app gebaseerd te zijn en werkt pas als de tv volledig is gestart

Svennos1 15 november 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Niet voor niks gezien als de beste TV van 2019! Perfecte zwartwaarden waar OLED om bekend staat. Mooi deal kunnen sluiten met Kamera Express.

Pluspunten

• Zwart waarden
  • Diameter
  • LG Smart OS
  • Styling
  • Meerdere HDR standaarden

Minpunten

• Korte stroomsnoer
  • Stekkers op achterkant dicht tegen de muur als je deze ophangt.

rahulk 15 oktober 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Super mooie tv met goed geluid. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Als je scherm plaatst is de voet erg zwaar waardoor het scherm kwetsbaar aanvoelt. Sneltoetsen makkelijk in te stellen naar bijvoorbeeld een HDMI-poort. ARC ben ik nog niet over uit met mijn HK BDS330.

Pluspunten

• Oled
  • Dun paneel
  • Scherp beeld
  • Goed geluid
  • Magic Remote
  • Stevige/ zware voet

Minpunten

• Korte stroomkabel

klaas10Newbie 2 september 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

in vergelijking met voorgangers veel helderder beeld en en nu ook met goed geluid

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • snelheid processor

Minpunten

• reflectie bij kijken in daglicht

Numeo 25 augustus 2019 Product gekocht

LG OLED65C9PLA Zwart

Fantastische tv! Door velen gezien als de beste tv van 2019. Heeft al HDMI2.1 (wat niet veel 2019 toestellen hebben) aansluitingen dus ook nog eens future proof voor de volgende generatie van consoles. elke content wat je erop speelt ziet er subliem uit. een aanrader!

Pluspunten

• Fantastisch beeld
  • Niet meer zo prijzig als een paar jaar geleden.
  • LG WEB OS

Minpunten

• Afstandsbediening voelt wat goedkoop aan.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG OLED65C9PLA Zwart?