1 review

Edifier S3000PRO

Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 120 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
1 review - Pagina 1 van 1
EValentino 1 juli 2021 Product gekocht

Edifier S3000PRO

Wat een kanon van een set, ik hoor instrumenten in muziek die me nooit zijn opgevallen! Ik denk dat je voor minder dan €1000 of zelfs in hogere prijsklasse geen betere set gaat vinden.

Pluspunten

• ge-wel-dig geluid, echt ongekend voor deze prijs
  • ongelofelijk veel bas, subwoofer kan de deur uit
  • complete featureset, alle kabels die je nodig hebt zitten erbij
  • zeer solide gebouwd

Minpunten

• blijft een boel geld voor een setje speakers
  • het design moet je aanspreken
  • het betreft best forse speakers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Edifier S3000PRO?