Edifier S3000PRO

Specificaties 2.0-set met een totaal vermogen van 120 Watt RMS - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Doughty 31 oktober 2021 Product gekocht

Edifier S3000PRO

Na lange zoektocht voor goede stereo speakers op de Edifier S3000PRO uitgekomen. Wat een geluid! Eigenlijk om muziek te beluisteren, maar gebruik ze nu zelfs ook voor films, series en games. Het geluid is geweldig, setup is easy, bass is perfect, maar bovenal het detail in geluid is puur genieten.

Pluspunten

• Geluid!
  • Bass
  • Detail
  • Setup
  • Looks
  • Volume

Minpunten

• Afstandsbediening slecht af te lezen

EValentino 1 juli 2021 Product gekocht

Edifier S3000PRO

Wat een kanon van een set, ik hoor instrumenten in muziek die me nooit zijn opgevallen! Ik denk dat je voor minder dan €1000 of zelfs in hogere prijsklasse geen betere set gaat vinden.

Pluspunten

• ge-wel-dig geluid, echt ongekend voor deze prijs
  • ongelofelijk veel bas, subwoofer kan de deur uit
  • complete featureset, alle kabels die je nodig hebt zitten erbij
  • zeer solide gebouwd

Minpunten

• blijft een boel geld voor een setje speakers
  • het design moet je aanspreken
  • het betreft best forse speakers

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Edifier S3000PRO?