1 review

LG 27UL650-W Grijs, Wit

Specificaties 27" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de LG 27UL650-W Grijs, Wit. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
sebastius 24 maart 2020 Product gekocht

LG 27UL650-W Grijs, Wit

Beeldscherm net binnen, erg tevreden mee. Gekocht nav de Tweakers best buy guide monitoren. Kan er weinig spannends over zeggen helaas. Aansluiten en het werkte direct, beeld is mooi voor zover ik er verstand van heb.

Pluspunten

• Mooi beeld

Minpunten

• Mist een usb-hub
  • Kabelmanagement is een clip op de monitorpoot
  • Had een tweede DP aansluiting gewaardeerd

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 27UL650-W Grijs, Wit?