1 review

ASRock B365 Phantom Gaming 4

Specificaties Socket 1151 • ATX • Intel B365 chipset - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
jeffreyVos 30 april 2019

ASRock B365 Phantom Gaming 4

Ik heb de Asrock B365 Phantom Gaming 4 nu 2 weken in gebruik. alle testen zijn gedaan me de: Processor- Intel Core I5 9400F Geheugen Kingston- HyperX FURY 2400 MHZ Grafische kaart- AMD Vega 56 8 GB SSD Samsung 970 EVO 500 GB Koeler- be quiet! Silent loop 360

Pluspunten

• Bouw kwaliteit
  • Uitgebreide RGB mogelijkheden
  • Veel mogelijkheden tot uitbreiden
  • Prijs Prestatie

Minpunten

• Geen USB 3.1 A 20-pin 10Gbps connector

Layout Score: 4

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock B365 Phantom Gaming 4?