Samsung UE55RU7170 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Betaalbare 65"-televisies - Veel tv voor weinig

Hopelijk kunnen we deze zomer genieten van honderden uren live-tv. Om ons voor te bereiden zijn we de Pricewatch ingedoken op zoek naar 65"-tv's voor een zo laag mogelijke prijs.

231 4 mrt '20

Round-up - Hdr-tv's van vijftig inch - Vier modellen rond de zeshonderd euro getest

Voor deze round-up hebben we gekozen voor twee 49"-modellen: de Sony KD-49XG7096 en de LG 49SM8200, en voor twee 50"-toestellen: de Philips 50PUS7304 en de Sony 50RU7170.

204 9 dec '19

06:05

Videoreview - Hdr-tv's van 50-inch Round-up - Vier modellen rond de zeshonderd euro getest

Voor deze round-up hebben we gekozen voor twee 49"-modellen: de Sony KD-49XG7096 en de LG 49SM8200. Bij Philips en Samsung kwamen we op modellen uit met een 50"-scherm: respectievelijk de 50PUS7304 en de 50RU7170.

1 9 dec '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
-Bas 25 april 2020 Product gekocht

Samsung UE55RU7170 Zwart

Deze televisie is te koop voor onder de €500. Hiervoor krijg je een tv die redelijk dun is, prima geluid heeft en goede zwartwaarden. Je levert wel in op de kijkhoeken en helderheid van het scherm.

Pluspunten

• Design
  • Goede zwartwaarde
  • Geluid

Minpunten

• Maximale helderheid
  • Kijkhoeken

Inbrandgevoeligheid Score: 5

funxiun 18 december 2019 Product gekocht

Samsung UE55RU7170 Zwart

Een prima TV voor dit geld. Uitstekend beeld en ook het geluid valt me niet tegen.

Pluspunten

• Uitstekend beeld
  • Kwaliteit geluid boven verwachting
  • Voldoende aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Overbodige knoppen op afstandsbediening

Ronald McDuck 12 december 2019 Product gekocht

Samsung UE55RU7170 Zwart

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding (€ 489). Strak beeld en wat leuke functies. Eenvoudig te bedienen en geen zinloze functies. Samsung googelt met hun type nummers en vooral met verbruik vermogens. Ze vermelden vaak bij de lager geprijsde modellen de maximale vermogen en de duurdere types de gemiddelde vermogen.

Pluspunten

• eenvoudige menu bediening
  • strak beeld

Minpunten

• vaste knoppen op AB voor Prime en Rakuten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung UE55RU7170 Zwart?