Samsung 55RU7170 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • LCD • HDR • 1 tuner • 60Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - Hdr-tv's van vijftig inch - Vier modellen rond de zeshonderd euro getest

Voor deze round-up hebben we gekozen voor twee 49"-modellen: de Sony KD-49XG7096 en de LG 49SM8200, en voor twee 50"-toestellen: de Philips 50PUS7304 en de Sony 50RU7170.

204    9 dec

Videoreview - Hdr-tv's van 50-inch Round-up - Vier modellen rond de zeshonderd euro getest

Voor deze round-up hebben we gekozen voor twee 49"-modellen: de Sony KD-49XG7096 en de LG 49SM8200. Bij Philips en Samsung kwamen we op modellen uit met een 50"-scherm: respectievelijk de 50PUS7304 en de 50RU7170.

1    9 dec

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
funxiun 18 december 2019 Product gekocht

Samsung 55RU7170 Zwart

Een prima TV voor dit geld. Uitstekend beeld en ook het geluid valt me niet tegen.

Pluspunten

• Uitstekend beeld
  • Kwaliteit geluid boven verwachting
  • Voldoende aansluitmogelijkheden

Minpunten

• Overbodige knoppen op afstandsbediening

Ronald McDuck 12 december 2019 Product gekocht

Samsung 55RU7170 Zwart

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding (€ 489). Strak beeld en wat leuke functies. Eenvoudig te bedienen en geen zinloze functies. Samsung googelt met hun type nummers en vooral met verbruik vermogens. Ze vermelden vaak bij de lager geprijsde modellen de maximale vermogen en de duurdere types de gemiddelde vermogen.

Pluspunten

• eenvoudige menu bediening
  • strak beeld

Minpunten

• vaste knoppen op AB voor Prime en Rakuten

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 55RU7170 Zwart?