Samsung 65Q70R Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 120Hz - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
speedy.saskiaNewbie 26 april 2019 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

Wat een fantastische tv! Het beeld spiegelt niet bij zon en is haarscherp. Kleine afstandsbediening dat is handig. Ook de achtergronden (als tv uit staat) zijn leuk. We hebben ons behang geupload, zo hebben we niet zo'n groot zwart gat aan de muur.

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • kleine afstandsbediening
  • beeld spiegelt niet

Minpunten

• snoeren zichtbaar onder tv vandaan

Flick99 16 april 2019 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

In een woord schitterend. Mooi groot beeld, goed geluid schitterend beeld. Ik wil niet meer terug

Pluspunten

• kraakhelder beeld
  • zwart is ook echt zwart
  • schitterende kleuren
  • Goed geluid

Minpunten

• Nog geen kunnen vinden

ThaRicoNewbie 7 april 2019

Samsung 65Q70R Zwart

Wow, Wat een beeld, en dan heb ik het nog niet eens over de kleuren en alles gaat heel vloeiend in elkaar over. Het geluid van de tv is erg goed. De kabels van aangesloten apparatuur kan je door de pootjes heen laten lopen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Strakke afwerking
  • Mooi design

Minpunten

• Lastige kabelgoot

Jobe 28 mei 2020 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding voor deze televisie. In deze prijs klasse 1 van de betere televisie's welke je kunt verkrijgen. Zie ook uitgebreide review.

Pluspunten

• Uitstekende zwart waardes
  • Zeer scherp beeld
  • Verbazend prima geluid
  • Goede bewegingsverwerking
  • Lage input lag

Minpunten

• Zwart waardes bij ondertitels
  • Kijkhoek

N!ghtwolveNewbie 23 augustus 2021 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

Voor streaming van 4K content d.m.v. Netflix of andere platformen heb je een zeer mooie en scherpe kwaliteit. Wanneer je bv. Yelo TV bekijkt heb je wel veel wat stroef beeld. Bv. Tijdens het bekijken van voetbal kan de kwaliteit wel tegenvallen door het grote scherm. Telenet biedt 1080p max

Pluspunten

• streamingkwaliteit
  • Tyzen OS is handig in gebruik
  • handige afstandsbediening

Minpunten

• Digitale TV kwaliteit is minder

Henri.wNewbie 11 september 2020 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

Haarscherp beeld......Maar regelmatig haperend beeld! Vooral bij voetbal...maar ook bij films.lijkt of de processor het beeld niet snel genoeg kan verversen. Zwaar irritant. Vooralsnog niet op te lossen door samsung!

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid
  • Design

Minpunten

• Regelmatig haperend beeld.

mearlyhNewbie 4 mei 2019 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

Perfecte televisie geschikt voor alle doeleinden. De beeldkwaliteit is haarscherp en het geluid is meer dan voldoende. De grootte, de geluidskwaliteit en de beeldkwaliteit doen me denken aan een bioscoop. Nu heb ik alleen m'n eigen thuisbioscoop en hoef ik de deur niet meer uit. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Haarschep beeld
  • Beelkwaliteit
  • Design

JoaB89Newbie 1 mei 2019

Samsung 65Q70R Zwart

Het beeld en het geluid zijn fantastisch. De kleuren zijn superhelder. Ik vind de televisie gemakkelijk en fijn in gebruik. De prijs is aan de hoge kant, maar dat vind ik het meer dan waard.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goed geluid

wijnantNewbie 25 april 2019 Product gekocht

Samsung 65Q70R Zwart

Prachtig haarscherp beeld (vooral als het 4K films betreft, bijvoorbeeld via Youtube), zwart is zwart, vanuit elke hoek in de kamer duidelijk beeld en goed geluid via de ingebouwde speakers. Daarnaast worden veel details ook van dichtbij mooi weergegeven. De (kleine) pijnpunten zitten zitten hem meer in de smartfuncties.

Pluspunten

• super beeld en geluid

Minpunten

• weinig apps op de tv
  • werkt nog niet samen met Samsung app

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 65Q70R Zwart?