Tweakers zegt: 7,5

Specificaties 6,41" • 2340x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Arnoud Wokke - Redacteur mobile 15 juni 2019

OnePlus 7 vs. Oppo Reno - Verschillende verhalen in hetzelfde handschrift

De OnePlus 7 is een prima smartphone voor zijn prijs. Hij heeft snelle hardware met Qualcomms nieuwste high-end soc en ufs 3.0-opslag. De software werkt mede daardoor snel en vloeiend. Bovendien is de bootloader ontgrendelen een eitje en OnePlus legt daardoor weinig in de weg voor wie zijn telefoon wil rooten of customroms wil flashen. Het scherm is uitstekend en de stereoluidsprekers klinken goed. Minpunten zijn er ook; er zit maar één camera achterop om foto's mee te maken en ten opzichte van de concurrentie is dat weinig. De kwaliteit van het beeldmateriaal houdt evenmin over. Zwakste punt is de accuduur, die zwaar ondergemiddeld is. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
SePtiCTaNk 14 juli 2019 Product gekocht

OnePlus 7 (6GB) 128GB Grijs

Fijne en snelle smartphone voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• Premium design en bouwkwaliteit
  • Snelle SoC
  • Ufs 3.0
  • Snellader, hoesje en screenprotector standaard meegeleverd
  • Mute slider
  • OxygenOS
  • Accuduur

Minpunten

• Geen officiële ip68 rating
  • Opslag niet uitbreidbaar

m.z 8 september 2019 Product gekocht

OnePlus 7 (6GB) 128GB Grijs

Sinds enkele dagen, heb ik dit toestel in gebruik. Een prima toestel, met een goed scherm, prima snelheid en de extra's, zoals hoesje en screenprotector is mooi meegenomen. Softwarematig niet kaal, maar de extra's, zoals leesmodus is wel handig.

Pluspunten

• Snelheid/software
  • Scherm (HDR)
  • Geluid
  • Camera

Minpunten

• Een usb-c headset/verloop erbij, zou fijn zijn, maar dit zie je zelfs niet bij een duur toestel.

Sorcery22Newbie 5 september 2019 Product gekocht

OnePlus 7 (6GB) 128GB Grijs

Ik ben niet normaal tevreden met mijn onplus 7. Uitstekende perfomance. Danku oneplus voor deze goeie telefoons :)

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Niks

12_0_13 8 juli 2019 Product gekocht

OnePlus 7 (6GB) 128GB Grijs

Fijne telefoon. Snel en ik doe nu twee dagen batterij Helaas geen pure Android (ik mis de swipe naar Google now) Wel een notch maar met de software kan je er een zwarte balk van maken waar je wel je notificaties enzo in kan tonen.

Pluspunten

• Relatief grote batterij
  • Snelle cpu
  • Goed scherm
  • Helder geluid

Minpunten

• Geen minijack

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een OnePlus 7 (6GB) 128GB Grijs?