Specificaties 8GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, HDMI - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
rufus666 8 november 2019 Product gekocht

ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC

Prima kaart voor het geld, maar hij is zeker niet stil tijdens zware belasting !

Pluspunten

• Presteert goed
  • Betaalbaar

Minpunten

• Zeker niet stil bij belasting

yorroy 16 november 2019 Product gekocht

ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC

Deze RX470 heeft mijn GTX1050ti vervangen. Goede snelle kaart met 8gb geheugen. De RX470 heeft voldoende aan 1 6-pin voeding aansluiting wat voor mijn voeding de max is. Opvallend verschil met de 1050ti is dat de RX470 een stuk meer lawaai maakt onder belasting. Idle is hij vrij stil.

Pluspunten

• 8gb GDDR5
  • 1x 6-pin voeding

Minpunten

• Geluid onder belasting

vanklinkenNewbie 30 oktober 2019 Product gekocht

ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC

Na alle negatieve publiciteit was ik nogal huiverig bij aanschaf van de kaart. Begrijp niets van al deze recensies, Youtube gezeik etc. De kaart is snel en stil en dat voor 141 euro + gratis spel bij Megekko!. Echt een top kaart is sneller dan mijn 1060 3gb

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • Prijs kwaliteit niet te evenaren!

Minpunten

• Kan geen minpunt bedenken!

nonnominandus 13 oktober 2019 Product gekocht

ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC

Een GPU die ik aangeschaft heb omdat mijn vorige door een aantal dingen meer ondersteund werd. Voor de prijs is het een prima optie, het doet alles wat ik ervan verwacht, waaronder 3 schermen tegelijk ondersteunen. Ik speel bijna geen computerspellen maar in dit segment is het een prima ding.

• Kan tot 6 schermen aan

Minpunten

• Geluid op maximaal vermogen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock Phantom Gaming D Radeon RX570 8G OC?