Toshiba N300 (Bulk, 256MB cache), 14TB

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Toon reviews van:
Fairy 26 december 2020 Product gekocht

Toshiba N300 (Bulk), 8TB (HDWG180UZSVA)

Fijne schijven, veel stiller dan verwacht, alleen met oudere pc's rekening houden met opstarttijd. Betrouwbaarheid kan ik op basis van 3 dagen eigendom niets over zeggen.

Pluspunten

• Snel
  • Stil
  • Goedkoop

Minpunten

• compatibiliteit met oudere pc's

Troubleshooter 3 februari 2021 Product gekocht

Toshiba N300 (Bulk), 8TB (HDWG180UZSVA)

Schijf leek het eerst prima te doen, maar binnen 2 dagen S.M.A.R.T. errors in de bios, en bij controle daarvan met behulp van CrystalDisk kreeg ik de waarschuwing dat de staat van de schijf ronduit 'slecht' was. De schijf dus snel retour gestuurd. Hopelijk volgende exemplaar beter.

Pluspunten

• Lawaai valt mij erg mee
  • Snelheid

Minpunten

• Helaas was dit exemplaar snel stuk

Galaxis 30 maart 2020 Product gekocht

Toshiba N300 (Bulk), 4TB (HDWQ140UZSVA)

Snelle schijf vanwege 7200RPM. Maar wat een bak lawaai in mijn NAS. De NAS staat in de meterkast maar ik hoor de schijf in de woonkamer bij lees en schrijf acties. Ik heb ook de 8TB variant, zelfde verhaal alleen iets stiller en koeler dan de 4TB versie.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Snel

Minpunten

• Lawaai!
  • Hitte !

bermudasyndrome 7 februari 2020 Product gekocht

Toshiba N300 (Bulk, 256MB cache), 14TB

Toshiba N300 14TB Bulk verpakking (x2) (12.73TB wordt er herkend). in Synology 1815+ Deze draait goed, Iets meer dan licht hoorbaar, spijtig duurt het dagen voor de pariteits consistentie (per schijf) om de nas uit te breiden.

Pluspunten

• 14TB

Minpunten

• Eigenlijk maar 12.73TB.
  • Iets meer dan licht hoorbaar.

JDDD 21 december 2019 Product gekocht

Toshiba N300 (Bulk), 8TB (HDWN180UZSVA)

Prima product voor de prijs die ik betaald heb. Hoog geluids niveau. Moest mijn NAS in geluids isolatie verpakken, nog steeds hoorbaar. Niet in een leefruimte plaatsen Snelheid =goed, tegelijk lezen+schrijven naar mijn NAS levert ca 60MB/s. acceptabel voor mijn (goedkope) NAS. Over de duur kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Snelle schijf

Minpunten

• lawaai

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Toshiba N300 (Bulk, 256MB cache), 14TB?