Huawei MateBook 13 WRT-W29I (53010GBF, Qwerty toetsenbord)

Specificaties 13" • 2160x1440 • 256GB • Intel Core i5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - April 2019

In de Laptop Best Buy Guide van april 2019 zijn we op zoek gegaan naar de beste laptops in de prijscategorieën tot 500, 700 en 1000 euro.

123    1 apr

Review - Huawei Matebook 13 - Meer verticale schermruimte voor minder

De Matebook 13 is Huaweis tweede laptop met een 3:2-beeldverhouding en is een stuk goedkoper dan die andere 3:2-laptop: de Matebook X. Hoe bevalt dit goedkopere alternatief?

75    13 mrt

Achtergrond - Toekomst van Huawei onzeker - De gevolgen van de breuk met Google

Google heeft de Android-licentie van Huawei ingetrokken. De exacte gevolgen zijn nu nog niet duidelijk, maar we proberen toch een beeld te krijgen van waar dit heen gaat.

327    20 mei

Videoreview - Laptop Best Buy Guide - April 2019

In de Laptop Best Buy Guide van april kijken we naar de beste laptops in drie categorieën: de budgetlaptop van maximaal vijfhonderd euro, de basislaptop van maximaal zevenhonderd euro en de thin&light, waarvoor we duizend euro budgetteren.

6    1 apr

Heb jij ook een Huawei MateBook 13 WRT-W29I (53010GBF, Qwerty toetsenbord)?