Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Sony XG95 - Luisteren naar het lcd-paneel

Sony's XG95 heeft een uniek audiosysteem waardoor het geluid uit het scherm lijkt te komen. Ook is dit model zeer geschikt voor snelle sportbeelden. Het contrast valt echter tegen.

76    21 apr '19

Videoreview - Sony XG95 Review - Luisteren naar het lcd-paneel

Sony's XG95 is een high-end tv met helaas ook een high-end prijs. Daarvoor krijg je een prachtig ontworpen televisie terug met een uniek audiosysteem, waardoor het geluid uit het scherm lijkt te komen.

0    21 apr '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Prophylon 19 februari 2020 Product gekocht

Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

Uitstekende FALD TV met vlotte en werkbare OS, prachtige kleurweergave en prima contrast.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vlot en flexibel OS
  • e-ARC
  • Kodi draaien op je TV zelf
  • 4K HDR is weergaloos

Minpunten

• 10/100 ethernet, really?
  • Geen echte HDMI 2.1 poorten (wel e-ARC)

Inbrandgevoeligheid Score: 5

Koos2009 11 januari 2020 Product gekocht

Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

Voorwoord: Voor deze Review "krijg" ik wel 5 jaar garantie, maar of dat onder "tegenprestatie" valt durf ik niet te zeggen aangezien ik nergens gelezen of gehoord heb dat de review (uitmuntent) positief moet zijn. Toch wil ik dit even melden.

Pluspunten

• Erg mooi beeld
  • Geluid (Voor een TV) erg goed.
  • Netwerkmogelijkheden zijn erg uitgebreid.
  • Goede zwartwaarden (in mijn ogen)
  • Solide en "luxe aanvoelende" afstandbediening.

Minpunten

• Kort vast netsnoer (1.5M ongeveer).
  • Geen zichtbare opties voor upscaling.
  • Microfoon uit na afwijzen google zooi?
  • Kan alleen op standby, niet volledig uit.

Luchtbakker 26 juli 2020 Product gekocht

Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

TV inmiddels terug gebracht. We kwamen van een recent model Samsung met Tizen. Op deze TV draait android TV. Wat een ramp software pakket is het. Zeer omslachtig en leunt best zwaar op de CPU. Beeldkwaliteit is wel erg mooi, al vallen de zwartwaardes mij erg tegen.

Pluspunten

• Prachtige kleuren
  • Mooi design
  • Robuust gebouwd

Minpunten

• Zwartwaarde valt tegen
  • AndroidTV is omslachtig en sloom

Renegade88 4 maart 2020 Product gekocht

Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

Beeldkwaliteit/kleurweergave is bijna perfect te noemen, op wat blooming na bij HDR. Dit is wel te verminderen door wat met de instellingen te spelen maar, niet helemaal weg te krijgen. Een echt minpunt is het geluid, waardeloos!

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Uitstraling
  • I/O opties

Minpunten

• Geluidskwaliteit
  • Blooming

KoningTuur 19 januari 2020 Product gekocht

Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

Gekocht voor 1399. Was kort 1199,.Gekocht vanwege reviews hier Ik kom van 55KDLW805B. Had vaak problemen met Netflix. Kijkhoeken: ik zit op 3.5 meter afstand recht voor de tv. Als ik 45graden naar links loop op dezelfde afstand, merk ik werkelijk niks. Geluidskwaliteit is goed, Snoer is wat kort

Pluspunten

• briljante kleuren
  • goed contrast
  • waar voor je geld

Minpunten

• snoertje? No brainer
  • Was ineeens 200 EUR goedkoper nadat ik hem die week ervoor had gekocht
  • Geen

proworkz 28 december 2019 Product gekocht

Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart

Deze tv levert boven verwachtte goede kwaliteit beeld en geluid. Prachtig beeld en het geluid is ook te gek om te ervaren. Lijkt alsof er een surround systeem actief is. Software is ook lekker snel wat erg belangrijk is. Binnenkort met update de twee geniale functies : Airplay2 + ChromeCast

Pluspunten

• Plastic materiaal met aluminium afwerking
  • Nog steeds goed beeld bij zon inval
  • Geweldig geluid
  • Prachtig beeldkwaliteit
  • Beeld wordt automatisch softwarematig upscaled naar 4K

Minpunten

• Nog geen minpunt kunnen ontdekken

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Sony Bravia KD-65XG9505 Zwart?