Specificaties Nintendo Switch • Actie, Avontuur - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Door Paul Hulsebosch - Redacteur audio en games 12 oktober 2019

Switch Lite, Link's Awakening en Ring Fit - Nieuw. nieuwer, vernieuwend

De nieuwe Link's Awakening is een erg mooie remake van een prima game. Veel mooier dan toen, met precies dezelfde uitgekiende gameplay. Opvallend: Link's Awakening is geheel vertaald en de Nederlandstalige teksten zijn opvallend goed. De game loopt lang niet altijd soepel. Verder is er de prijs van de game. Link's Awakening gaat voor zo'n 50 euro over de toonbank. Dat is een gebruikelijke prijs voor een Switch-game, maar met Link's Awakening ben je in tien uur wel klaar en dan is het veel geld. Lees verder »

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
linksquest 9 maart 2020 Product gekocht

The Legend of Zelda: Link's Awakening, Switch

The Legend of Zelda: Link’s Awakening was altijd een Zelda op zich zelf, en deze charme weet het spel ook in deze remake neer te zetten. Lees ook mijn hele review.

Pluspunten

• Klassieke gevoel nog aanwezig.
  • Perfecte besturing.
  • Kleurrijk.
  • Goed te volgen wat je moet doen.

Minpunten

• Link lijkt wat te veel op een Funko pop.

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 5
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 5

MrTim165 18 mei 2020 Product gekocht

The Legend of Zelda: Link's Awakening, Switch

Het spel ziet er grafisch goed uit, maar de framerate hapert soms. Gameplay is simpel maar leuk. De uitdaging zit vooral in puzzels en zoeken waar je heen moet. Dit was voor mij niet altijd duidelijk waardoor het soms verwarrend en frustrerend was. De lengte was voor mij geen probleem.

Pluspunten

• Graphics
  • Simpele maar goede gameplay
  • Perfect voor handheld

Minpunten

• FPS hapert
  • Soms verwarrend

Travelan 25 september 2019 Product gekocht

The Legend of Zelda: Link's Awakening, Switch

Dit is waarom je een Switch koopt. Geweldige remake van een original, mijn favoriete Zelda game. Een tikkeltje 'anders' dan de reguliere Zelda games, het is allemaal wat dromeriger, maar (IMHO) sfeervoller. En toch 100% een Zelda game. En wat betreft de remake; perfect uitgevoerd.

Pluspunten

• Goede remake
  • Graphics!
  • Muziek

Minpunten

• Zelfde spel wat al een keer in een DX versie is ge-remake-d.
  • Dungeon maker voegt wat mij betreft weinig toe.

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een The Legend of Zelda: Link's Awakening, Switch?