Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Vlizzjeffrey 23 februari 2020 Product gekocht

Gamdias Hermes E2 7color Brown US

Heel fijn toetsenbord, keycaps voelen goed en de bruine swtiches voelen ook goed aan, vergelijkbaar met de cherry brown switches in mijn coolermaster toetsenbord, maar net ietsje zwaarder.

Pluspunten

• goede switches en keycaps
  • prijs-kwaliteit
  • led verlichting als je er om geeft

Minpunten

• verpakking
  • Windows key fel, niet dimbaar, kan wel uit
  • Kabel niet afneembaar

FortKnightNewbie 13 september 2019 Product gekocht

Gamdias Hermes E2 7color Brown US

Heel fijn toetsenbord! De brown switches zijn precies wat ik zocht. Een goede combinatie tussen de feedback en niet al te hard klik geluid.

Pluspunten

• Stevig
  • Aantal RGB settings
  • Zeer voordelig

Minpunten

• geen polssteun

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gamdias Hermes E2 7color Brown US?